ElarK-PNU

Проблеми дидактики історії: збірник наукових праць

Проблеми дидактики історії: збірник наукових праць

 

Останні додані

  • Невідомий автор (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у закладах вищої освіти, а також окремі аспекти методики навчання історії у закладах загальної ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ЗВО, а також окремі аспекти методики викладання історії у закладах загальної середньої освіти, ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ЗВО, а також окремі аспекти методики навчання історії у закладах загальної середньої освіти, ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ЗВО, а також окремі аспекти методики навчання історії у закладах середньої освіти, подаються ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у закладах вищої освіти, а також окремі аспекти методики навчання історії у закладах середньої ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ВНЗ, а також окремі аспекти методики навчання історії у загальноосвітній школі, подаються ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ВНЗ, а також окремі аспекти методики навчання історії у загальноосвітній школі, подаються ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ВНЗ, а також окремі аспекти методики навчання історії у загальноосвітній школі, подаються ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ВНЗ, а також окремі аспекти методики навчання історії у загальноосвітній школі, подаються ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ВНЗ, а також окремі аспекти методики навчання історії у загально- освітній школі, подаються ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011)
    У збірнику розглядаються проблеми теорії та методології дидактики історії, викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ВНЗ, а також окремі аспекти методики навчання історії у загальноосвітній школі, подаються ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010)
    У збірнику розглядаються проблеми викладання курсів вітчизняної та всесвітньої історії у ВНЗ і окремі аспекти методики навчання історії у загальноосвітній школі, подаються рецензії на новітні публікації навчально-методичного ...
  • Невідомий автор (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2009)
    У першому випуску збірника розглядаються актуальні проблеми методики викладання суспільних дисциплін у ВНЗ, питання методології та джерелознавства нової і новітньої історії зарубіжних країн, окремі аспекти методики навчання ...