dc.date.accessioned |
2023-05-31T06:16:20Z |
|
dc.date.available |
2023-05-31T06:16:20Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [ред. кол.: С.В. Оптасюк (голова, наук. ред.) та ін.]. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. Випуск 28: Концептуальні основи розбудови сучасної природничо-математичної та фізико-технологічної освіти. 158 с. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-4507 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7477 |
|
dc.description.abstract |
Матеріали збірника є відображенням результатів наукових досліджень авторів та набутого ними досвіду з формування природничо-математичної компетентності та світогляду майбутнього фахівця-педагога в умовах STEM-освіти. Змістові викладки у збірнику стосуються: основних ліній розвитку та модернізації природничо-математичної освіти (STEM-освіти); мультидисциплінарності та інноваційної розбудови сучасної природничонаукової освіти; поєднання знаннєвих і цифрових технологій в забезпеченні якісного навчання фахівця фізико-технологічного профілю; розробки та впровадження інноваційних проєктів, програм, методик та технологій в природничонауковій освіті. Збірник буде корисним для науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, працівникам системи загальної середньої освіти, здобувачам вищої освіти всіх рівнів, а також усім, хто цікавиться розвитком та розбудовою сучасної природничо-математичної та фізико-технологічної освіти. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The contents of the volume reflect the authors’ research and their experience while forming a natural-mathematic competence and the outlook of a future teacher within the framework of STEM-education. The topics of the volume consider: the leading lines of development and updating of natural-mathematic education (STEM-education); multidisciplinary and innovative structuring of on temporary natural and scientific education; combining of empirical and digital technologies in providing qualitative education for a professional in physics and technology; initiating and implementation of innovative projects, programs, methods, and technologies into natural and scientific education. The volume is recommended for teachers of higher educational institutions and general secondary schools, students of all degrees, as well as for those interested in the development of contemporary natural-mathematic and physic-technological education. |
en |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічна;28 |
|
dc.title |
Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Випуск 28 |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Collection of research papers Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University. Pedagogical series. Issue 28 |
en |
dc.type |
Book |
en |