ElarK-PNU: Недавние поступления

  • Макарук, Катерина Віталіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Питання розвитку творчих здібностей є досить важливим в сучасному світі. Розвиток творчих здібностей у дітей із затримкою психічного розвитку є надзвичайно важливим аспектом їхньої освіти та виховання. Творчість відіграє ...
  • Совик, Маргарита Василівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Сучасна система освіти дедалі більше спрямована на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей. З кожним роком зростає усвідомлення необхідності інтеграції ...
  • Неизвестный автор (Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025)
    Біобібліографічний покажчик серії “Вчені УДУ імені Михайла Драгоманова” присвячений науково-педагогічній діяльності та 85-річному ювілею заслуженого юриста України, доктора педагогічних наук, дійсного члена Національної ...
  • Данілова, Лариса Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Щоденна рутина життя сучасного суспільства вимагає постійного застосування математичних знань: планування часу, покупки в магазині, приготування їжі в правильній послідовності усіх етапів та чіткій кількості інгредієнтів. ...
  • Поліщук (Довга), Вероніка Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Міжособистісні стосунки в сім’ї займають одне з важливих місць у розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями. Під керівництвом батьків дитина набуває свого першого життєвого досвіду, елементарних знань про навколишню ...
  • Кравчук, Катерина Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У сучасному світі відкрито багато можливостей для дітей з особливими освітніми потребами, включаючи можливість отримати якісну освіту в умовах закладу загальної середньої освіти. Такі діти стали складною соціальною групою, ...
  • Коцемир, Βіталіна Βοлοдимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Однією з важливих умов успішного навчання у школі є достатній рівень мовленнєвих знань, умінь та навичок, який дозволяє дитині ефективно сприймати та використовувати навчальний матеріал, а також сприяє її особистісному ...
  • Коваль, Марина Андріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Навчальна діяльність, як провідний вид діяльності у молодшому шкільному віці, реалізується завдяки функціонуванню психічних процесів та функцій, серед яких особливе місце займає увага, завдяки якій забезпечується спрямованість ...
  • Древінська, Яна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    В умовах воєнного стану діти, зокрема ті, які мають особливі освітні потреби та потребують психологічної підтримки, є однією з найбільш вразливих груп населення. Перебуваючи під постійною загрозою та в умовах хронічного ...
  • Ковальчук, Марина Олегівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У сучасному освітньому просторі активно впроваджується принцип інклюзивності, який передбачає залучення до освітнього процесу всіх учнів, незалежно від їх фізичних чи інтелектуальних особливостей. Це вимагає розробку ...
  • Кοржанюк, Οлена Οлексіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Проблема збагачення словникового запасу дітей із порушеннями інтелектуального розвитку залишається актуальною в сучасній педагогічній та корекційній практиці. Зокрема, для цієї категорії дітей характерна бідність лексики, ...
  • Гулько, Вероніка Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У сфері освіти в Україні невпинно відбуваються реформи, але одним із пріоритетних напрямків уже багато років поспіль залишається впровадження інклюзивної освіти, формування нової філософії державної політики щодо дітей з ...
  • Гοрбанчук, Ηаталія Βасилівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    На сьогодні актуальним у теорії та практиці спеціальної освіти є впровадження особистісно орієнтованого, компетентнісного та інклюзивного підходу в освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами. Такі діти є ...
  • Мендерецький, Вадим Владиславович; Касіяник, Ігор Петрович; Гарбар, Владислав Васильович; Матуз, Ольга Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    У посібнику розглядаються теоретичні та методологічні питання методики навчання географії. Висвітлена методика вивчення загальних проблем, змісту, форм і методів навчання та проведення уроків, практичних занять та позашкільних ...
  • Мендерецький, Вадим Владиславович; Касіяник, Ігор Петрович; Гарбар, Владислав Васильович; Матуз, Ольга Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    У посібнику розглядаються теоретичні та методологічні питання методики навчання географії. Висвітлена методика вивчення загальних проблем, змісту, форм і методів навчання та проведення уроків, практичних занять та позашкільних ...
  • Бернада, Леся (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Відхилення у розвитку моторики в дітей дошкільного віку із інтелектуальними порушеннями створюють перешкоди у оволодінні різними видами діяльності, а будь-яка діяльність дитини, зокрема продуктивна, є рушійною силою ...
  • Башинська, Юлія Юріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Професійна підготовка майбутніх фахівців спеціальної освіти повинна бути різноплановою, інтегруючи знання і розвиток професійно важливих особистісних якостей. Лише такий комплексний підхід допоможе сформувати фахівців, які ...
  • Петрова, Юлія Миколаївна; Прозар, Микола Володимирович; Зубаль, Майя Вікторівна; Алєксєєв, Олександр Олексійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    Навчальний посібник «Персональні тренування та методика їх проведення» призначений для здобувачів вищої освіти спеціальності А7 Фізична культура і спорт першого (бака-лаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої ...
  • Бабчук, Ηадія Ιванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Соціальна компетентність є однією з ключових навичок сучасної людини, актуальність якої визначається швидкими змінами в соціальному, економічному та технологічному середовищі. Глобалізація, зростання мультикультурності, ...
  • Луць, Сергій Васильович; Урсу, Наталія Олексіївна; Гуцул, Іван Андрійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025)
    У пропонованому виданні представлені основні теоретичні і практичні засади академічного рисунка, які є важливими при виконанні навчально-творчих завдань дисциплін фахового циклу, необхідних для формування професійних якостей ...