ElarK-PNU

Перегляд по темі "advertising"

Перегляд по темі "advertising"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Казимір, Валентина Олександрівна (Аксіома, 2018)
    Реклама стала соціальним явищем зі своїми власними законами і правилами, оскільки проблема ринків збуту в суспільстві стоїть незвичайно гостро. Реклама «живе» під знаком масовості. Якість рекламного тексту не корелює з ...
  • Поплавська, Людмила Володимирівна; Беркещук, Інна Степанівна (Аксіома, 2018)
    У статті простежуємо дотримання мовностилістичних норм у рекламному тексті регіональних друкованих видань Кам’янеччини, виявляємо та аналізуємо ненормативні написання граматичних форм слів, неправильне слововживання, випадки ...