ElarK-PNU

Парадигмальний підхід до змісту ключових педагогічних компетенцій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трофименко, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned 2018-01-31T14:09:52Z
dc.date.available 2018-01-31T14:09:52Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Трофименко А. О. Парадигмальний підхід до змісту ключових педагогічних компетенцій / А. О. Трофименко // Педагогічна освіта: теорія і практика : збір. наук. пр. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ; [редкол.: П. С. Каньоса (гол. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. – 2013. – Вип. 15. – С. 115–120. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1040
dc.description.abstract У даній статті розглядається проблема визначення парадигмальності, співвідношення парадигми з поняттям компетенції, компетентнісного підходу, який докорінно змінює суть системи професійної освіти, проектуючи принципово інший кінцевий її результат. Саме в умовах кредитно-трансферної технології навчання можна якісно підготувати вчителя, оскільки ця система створює простір для налагодження контактів, активізації пізнавальної діяльності, самоосвіти й самовиховання. Функція викладача при цьому змінюється від інформаційно-контролюючої до консультативно-координуючої. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the problem of competence approach. Focus on knowledge (information) naturally replaced personal component (position of the subject of study) to the periphery of the system, which is why the effectiveness of the educational process is determined primarily by objective indicators of the level of learning and ability to apply them in specific simulated (during instruction) or real (in practice) conditions. And only in the conditions of credit transfer technology of education we can prepare qualitative teacher, because the system creates a space for networking, cognitive activity and self-education.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вип. 15;
dc.subject парадигмальність uk_UA
dc.subject ключові компетенції uk_UA
dc.subject комунікативні компетенції uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject кредитно-трансферна система навчання uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject competences uk_UA
dc.subject learning competence credit-modular technology uk_UA
dc.title Парадигмальний підхід до змісту ключових педагогічних компетенцій uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 378.147


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу