DSpace Repository

Рівні готовності до педагогічного самоаналізу

Show simple item record

dc.contributor.author Городиська, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2018-01-31T14:37:58Z
dc.date.available 2018-01-31T14:37:58Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Городиська О. М. Рівні готовності до педагогічного самоаналізу / О. М. Городиська // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка : зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл., докторантів і асп. : вип. 11. у 5 т. – Кам’янець-Подільський, 2012. – Т. 3. – С. 91–92. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1044
dc.description.abstract У статті виділено загальні показники, які характеризують рівень готовності, виділено та охарактеризовано три (репродуктивний, конструктивний, творчий) рівні готовності майбутніх вчителів до педагогічного самоаналізу. uk_UA
dc.description.abstract General indicators, which characterize the level of readiness, aredistinguished in the article. Three levels (reproductive, constructive, creative)of future teachers’ readiness to pedagogical self-analysis are distinguished and characterized too.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вип. 11 у 5 т.;
dc.subject рівень готовності uk_UA
dc.subject педагогічний самоаналіз uk_UA
dc.subject level of readiness uk_UA
dc.subject pedagogical self-analysis uk_UA
dc.title Рівні готовності до педагогічного самоаналізу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 378.013:057.87


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account