dc.contributor.author |
Городиська, Оксана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-31T14:37:58Z |
|
dc.date.available |
2018-01-31T14:37:58Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Городиська О. М. Рівні готовності до педагогічного самоаналізу / О. М. Городиська // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка : зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл., докторантів і асп. : вип. 11. у 5 т. – Кам’янець-Подільський, 2012. – Т. 3. – С. 91–92. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1044 |
|
dc.description.abstract |
У статті виділено загальні показники, які характеризують рівень готовності, виділено та охарактеризовано три (репродуктивний, конструктивний, творчий) рівні готовності майбутніх вчителів до педагогічного самоаналізу. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
General indicators, which characterize the level of readiness, aredistinguished in the article. Three levels (reproductive, constructive, creative)of future teachers’ readiness to pedagogical self-analysis are distinguished and characterized too. |
|
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вип. 11 у 5 т.; |
|
dc.subject |
рівень готовності |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний самоаналіз |
uk_UA |
dc.subject |
level of readiness |
uk_UA |
dc.subject |
pedagogical self-analysis |
uk_UA |
dc.title |
Рівні готовності до педагогічного самоаналізу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
378.013:057.87 |
|