Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Городиська, Оксана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2018-01-31T14:37:58Z | |
dc.date.available | 2018-01-31T14:37:58Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Городиська О. М. Рівні готовності до педагогічного самоаналізу / О. М. Городиська // Наук. пр. Кам’янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка : зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл., докторантів і асп. : вип. 11. у 5 т. – Кам’янець-Подільський, 2012. – Т. 3. – С. 91–92. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1044 | |
dc.description.abstract | У статті виділено загальні показники, які характеризують рівень готовності, виділено та охарактеризовано три (репродуктивний, конструктивний, творчий) рівні готовності майбутніх вчителів до педагогічного самоаналізу. | uk_UA |
dc.description.abstract | General indicators, which characterize the level of readiness, aredistinguished in the article. Three levels (reproductive, constructive, creative)of future teachers’ readiness to pedagogical self-analysis are distinguished and characterized too. | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 11 у 5 т.; | |
dc.subject | рівень готовності | uk_UA |
dc.subject | педагогічний самоаналіз | uk_UA |
dc.subject | level of readiness | uk_UA |
dc.subject | pedagogical self-analysis | uk_UA |
dc.title | Рівні готовності до педагогічного самоаналізу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.013:057.87 |