dc.contributor.author |
Городиська, Оксана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-01T14:53:13Z |
|
dc.date.available |
2018-02-01T14:53:13Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Городиська О. М. Структурні особливості та функції педагогічного самоаналізу / О. М. Городиська // Инновационные научные исследования 2013 года : материалы XL междунар. науч.-практ. конф. по юридическим, филологическим, педагогическим, философским, экономическим, психологическим, социологическим и политическим наукам, (Украина, г. Горловка, 14–15 ноября 2013 г.). – Горловка : Пантюх Ю. Ф., 2013. – С. 138–142. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1090 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано структуру та функції педагогічного самоаналізу. Актуальність статті зумовлена низьким рівнем готовності студентів до самоаналітичної діяльності. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The structure and functions of pedagogical self-esteem are analyzed in the article. Actuality of article is caused by the law level of students’ readiness to the self-analytical activity. |
|
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Пантюх Ю. Ф. |
uk_UA |
dc.subject |
структура |
uk_UA |
dc.subject |
функція |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічний самоаналіз |
uk_UA |
dc.subject |
structure |
uk_UA |
dc.subject |
function |
uk_UA |
dc.subject |
self-esteem |
uk_UA |
dc.title |
Структурні особливості та функції педагогічного самоаналізу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
378.147.134 |
|