Репозиторий Dspace

Структурні особливості та функції педагогічного самоаналізу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Городиська, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2018-02-01T14:53:13Z
dc.date.available 2018-02-01T14:53:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Городиська О. М. Структурні особливості та функції педагогічного самоаналізу / О. М. Городиська // Инновационные научные исследования 2013 года : материалы XL междунар. науч.-практ. конф. по юридическим, филологическим, педагогическим, философским, экономическим, психологическим, социологическим и политическим наукам, (Украина, г. Горловка, 14–15 ноября 2013 г.). – Горловка : Пантюх Ю. Ф., 2013. – С. 138–142. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1090
dc.description.abstract У статті проаналізовано структуру та функції педагогічного самоаналізу. Актуальність статті зумовлена низьким рівнем готовності студентів до самоаналітичної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract The structure and functions of pedagogical self-esteem are analyzed in the article. Actuality of article is caused by the law level of students’ readiness to the self-analytical activity.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Пантюх Ю. Ф. uk_UA
dc.subject структура uk_UA
dc.subject функція uk_UA
dc.subject педагогічний самоаналіз uk_UA
dc.subject structure uk_UA
dc.subject function uk_UA
dc.subject self-esteem uk_UA
dc.title Структурні особливості та функції педагогічного самоаналізу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 378.147.134


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись