dc.contributor.author |
Бойко, Наталія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-02T11:16:11Z |
|
dc.date.available |
2018-02-02T11:16:11Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
Бойко Н. Врахування психофізіологічних особливостей молодшого шкільного віку при вивченні німецької мови / Наталія Бойко // Зб. наук. праць Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту. Серія педагогічна / [редкол.: П. С. Атаманчук (голова) та ін.]. – Кам'янець-Подільський, 2008. – Вип. 15. – С. 102–107. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1107 |
|
dc.description.abstract |
У статті аналізуються психофізіологічні особливості молодшого шкільного віку, психологічні передумови раннього вивчення іноземної мови. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article deals with psychophysiologicat peculiarities of infants and phychological preconditions of early learning of foreign language. |
|
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічна;Вип. 15. |
|
dc.subject |
іноземна мова |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
фізіологія |
uk_UA |
dc.subject |
психологія |
uk_UA |
dc.subject |
пам’ять |
uk_UA |
dc.subject |
сприймання |
uk_UA |
dc.subject |
увага |
uk_UA |
dc.subject |
мислення |
uk_UA |
dc.subject |
мова |
uk_UA |
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
спостереження |
uk_UA |
dc.subject |
foreign language |
uk_UA |
dc.subject |
primary school |
uk_UA |
dc.subject |
physiology |
uk_UA |
dc.subject |
psychology |
uk_UA |
dc.subject |
memory |
uk_UA |
dc.subject |
perceiving |
uk_UA |
dc.subject |
attention |
uk_UA |
dc.subject |
thinking |
uk_UA |
dc.subject |
speaking |
uk_UA |
dc.subject |
watching |
uk_UA |
dc.title |
Врахування психофізіологічних особливостей молодшого шкільного віку при вивченні німецької мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |