ElarK-PNU

Диференціація навчання як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2018-02-05T09:17:54Z
dc.date.available 2018-02-05T09:17:54Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Бойко Н. В. Диференціація навчання як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності / Н. В. Бойко // Наук. праці Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту : зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл. і асп., 6–7 квіт. 2005 р. : вип. 4, у 3 т. / [редкол.: О. М. Завальнюк (голова), А. Г. Філінюк (заст. голови), П. Є. Ткачук (наук. ред.) та ін.]. – Кам'янець-Подільський, 2005. – Т. 2. – С. 219–220. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1123
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемам розрізнення диференціації та індивідуалізації навчання, основним концепціям рівневої диференціації. uk_UA
dc.description.abstract Тhe article deals with the problems of distinguishing between the educational differentiation and the basic conceptions of grade differentiation.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.relation.ispartofseries Т. 2.;
dc.subject диференціація та індивідуалізація навчання uk_UA
dc.subject рівнева диференціація uk_UA
dc.subject educational technology individualization uk_UA
dc.subject grade differentiation educational conception uk_UA
dc.title Диференціація навчання як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу