Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гудима, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2018-02-05T15:26:29Z | |
dc.date.available | 2018-02-05T15:26:29Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Гудима Н. В. Урок як основна організаційна форма навчання / Н. В. Гудима // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / [редкол.: Т. М. Байбара, М. С. Вашуленко, Н. Й. Волошина (гол. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2009. – Вип. 1. – С. 143–148. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1131 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано таку основну організаційну форму навчання як урок, а саме: що таке урок; традиційну структуру уроку, яка визначається його змістом і місцем у циклі уроків; основні вимоги до уроку іноземної (німецької) мови в початковій школі, що випливають з цілей, змісту та технології навчання цього предмета та основі дидактичні й методичні принципи навчання, на яких повинен плануватися кожен урок. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article analyses the sense and principles of teacking foreign (German) language. | |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 1; | |
dc.subject | іноземна (німецька) мова | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | урок | uk_UA |
dc.subject | основна форма | uk_UA |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.subject | принцип | uk_UA |
dc.subject | дидактичні принципи | uk_UA |
dc.subject | методичні принципи | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва компетенція | uk_UA |
dc.subject | мета | uk_UA |
dc.subject | вміння | uk_UA |
dc.subject | структура | uk_UA |
dc.subject | вимоги | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | primary school | uk_UA |
dc.subject | sense | uk_UA |
dc.subject | principles | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | speech | uk_UA |
dc.subject | aim | uk_UA |
dc.subject | skills | uk_UA |
dc.title | Урок як основна організаційна форма навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |