ElarK-PNU

Потенціал досвіду створення Кам’янець-Подільського університету у контексті сучасних тенденцій автономізації вишів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Франчук, Тетяна Йосипівна
dc.date.accessioned 2018-02-08T13:50:16Z
dc.date.available 2018-02-08T13:50:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Франчук Т. Й. Потенціал досвіду створення Кам’янець-Подільського університету у контексті сучасних тенденцій автономізації вишів / Т. Й. Франчук // Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. Серія історична та філологічна : наук. зб. / [редкол.: С. А. Копилов (гол. ред.), В. С. Прокопчук, Л. М. Марчук (відп. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2015. – Вип. 11. – С. 329-335. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1231
dc.description.abstract У статті досліджуються основні цінності та напрямки вивчення досвіду заснування навчального закладу з позиції вирішення сучасних проблем його розвитку на принципах автономності. uk_UA
dc.description.abstract This article investigates the core values and directions of studying the experience of founding an educational institution from the perspective of solving modern problems of its development on the principles of autonomy. En
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка uk_UA
dc.subject реформи uk_UA
dc.subject освітня парадигма uk_UA
dc.subject автономність освітнього закладу uk_UA
dc.subject цілісний освітній простір uk_UA
dc.subject самотворення uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject reforms uk_UA
dc.subject the educational paradigm uk_UA
dc.subject autonomy of educational institution uk_UA
dc.subject integral educational environment uk_UA
dc.subject self-creation uk_UA
dc.subject self-development uk_UA
dc.title Потенціал досвіду створення Кам’янець-Подільського університету у контексті сучасних тенденцій автономізації вишів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 37.013(477)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу