Аннотации:
У монографії проаналізовано: стан дослідженності проблеми управління системою початкової освіти в Україні в 17 – 30-х рр. XX ст.; охарактеризовано історичні, соціально-економічні та педагогічні умови кожного етапу окресленого історичного періоду дослідження як фактичного середовища функціонування та управління системою початкової освіти в Україні; виявлено пріоритетні завдання управління початковою освітою в аналізований період, охарактеризовано їхню сутність як об’єктивних чинників впливу на її функціонування й розвиток; розкрито особливості становлення та розвитку початкової освіти кожної доби окресленого історичного періоду, зміст та характер управління нею; на основі розроблених критеріїв здійснено оцінювання ефективності управління початковою освітою в 17 – 30-х рр. XX століття. Монографія адресується широкому загалу освітян: керівникам і вчителям ЗНЗ, працівникам органів управління системи освіти, науковцям, викладачам та студентам вищих навчальних закладів, інститутів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, аспірантам.