ElarK-PNU

Особливості організації наукової діяльності на навчально-дослідній земельній ділянці в загальноосвітньому навчальному просторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнатюк, Н. О.
dc.date.accessioned 2018-05-07T12:26:58Z
dc.date.available 2018-05-07T12:26:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гнатюк Н. О. Особливості організації наукової діяльності на навчально-дослідній земельній ділянці в загальноосвітньому навчальному просторі / Н. О. Гнатюк // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія екологія. – 2017. – Вип. 2. – С. 34-44 uk_UA
dc.identifier.issn 2519-8955
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1448
dc.description.abstract Розглянуто і проаналізовано особливості використання навчально-дослідної ділянки в загальноосвітньому навчальному просторі, під час викладання дисциплін природничого циклу, встановлено постійний та міцний взаємозв’язок між теоретичними знаннями і практичними уміннями під час вивчення дисциплін, шляхом застосування дослідницького принципу; активізації розумової діяльності учнів з метою підвищення успішності та забезпечення високої якості їх знань та умінь. Автором вивчено дослідно-практичні роботи на земельній ділянці, які проводяться з використанням основних знань, які набувають учні в процесі вивчення основ наук з широким використанням досягнень сучасної науки і досвіду вирощування якісної сільськогосподарської продукції. uk_UA
dc.description.abstract The features of the use of an educational-experience area are considered and analysed in general educational space, while teaching disciplines of natural sciences, established permanent and strong relationship between theoretical knowledge and practical skills in the study subjects by applying the principle of research; activation of mental activity of students in order to improve performance and provide high quality of their knowledge and skills. The author studied the research and practical work on the land, carried out with the use of basic knowledge that students acquire in the study of the fundamentals of science with extensive use of modern science and the experience of growing high-quality agricultural products. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries Екологія;Випуск 2
dc.subject teaching and research section uk_UA
dc.subject knowledge uk_UA
dc.subject visibility uk_UA
dc.subject monitoring uk_UA
dc.subject researches uk_UA
dc.subject practical work uk_UA
dc.subject навчально-дослідна ділянка uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject наочність uk_UA
dc.subject спостереження uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.subject практична робота uk_UA
dc.title Особливості організації наукової діяльності на навчально-дослідній земельній ділянці в загальноосвітньому навчальному просторі uk_UA
dc.title.alternative FEATURES OF ORGANIZATION SCIENTIFIC ACTIVITY ARE ON AN EDUCATIONAL-EXPERIENCE LOT LAND IN GENERAL EDUCATIONAL SPACE uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 372.857


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Випуск 2 [17]
    Статті, що увійшли до другого випуску вісника

Показати скорочений опис матеріалу