dc.contributor.author |
Ганаба, Світлана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-08T10:26:02Z |
|
dc.date.available |
2018-05-08T10:26:02Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Ганаба С. О. Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики / С. О. Ганаба. – Суми: Університетська книга, 2014. – 334 с. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-680-720-8 |
|
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1459 |
|
dc.description.abstract |
У монографії здійснена концептуальна та соціокультурна презентація філософії дидактики як напряму досліджень. Показано можливості застосування постнекласичної методології (соціал-конструктивізму, трансформативної антропології, комунікативної філософії, ідей постмодернізму тощо) в осмисленні проблем навчальної діяльності, окреслено освітні стратегії та практики навчальної діяльності. Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться філософією освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Університетська книга |
uk_UA |
dc.title |
Філософія дидактики: контексти, стратегії, практики |
uk_UA |
dc.type |
Книга |
uk_UA |
dc.type |
Монографія |
uk_UA |
dc.type |
Book |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
001.8:37.02.000.141 |
|