Мислива, Анна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Зростання значимості туризму та загострення проблем, пов’язаних з його розвитком, змушують говорити про необхідність змін та пошуку нових векторів розвитку. Це стало причиною численних спроб адаптації головних положень і ...
Кузьмін, Олександр(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Модернізація стає обов’язково складовою розвитку сучасної економіки, метою якої є її якісно новий розвиток відповідно до потреб суспільства та світових стандартів. Враховуючи особливості функціонування індустрії ...
Завірюха, Яна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Гастрономічна спадщина є виразом національної ідентичності, оскільки ми, нащадки тих, хто пережили страшну травму війн та штучних голодоморів, осмислюємо свою ідентичність. Гастрономічна спадщина України увібрала й адаптувала ...
Боршуляк, Максим(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасний світ характеризується стрімкими змінами у технологіях, смаках і вимогах споживачів. У зв’язку з цим галузь гостинності постійно адаптується до нових викликів та можливостей. Зростаюча конкуренція та швидкі ...
Ткач, Катерина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На сьогодні для регіону Українського Причорномор’я відсутня єдина регіональна програма для покращення рекреаційної сфери. Але якщо зауважити окремий підхід економічного та соціального розвитку для Миколаївської, Одеської ...
Кондратюк, Ольга(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Дослідження сучасного стану та перспектив розвитку туризму в країнах Центральної Європи є актуальним з огляду на ряд складових. Країни Центральної Європи займають важливе географічне положення і мають багатий культурний ...
Войцеховська, Марта(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розвиток подієвого туризму в Україні є складним, але дуже перспективним процесом. З правильним підходом та інтегрованими зусиллями різних зацікавлених сторін країна може стати важливим центром для організації різноманітних ...
Олійник, Катерина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Завдяки розвитку інформаційних технологій, мобільних додатків та Інтернету змінюються методи планування, організації та проведення подорожей. Цифрові платформи пропонують туристам нові можливості для пошуку інформації, ...
Сенинець, Антоніна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
У більшості розумово відсталих учнів виникають труднощі при оволодінні правильною писемною мовою, на що вказують помилки при читанні і в процесі виконання письмових робіт. Якщо у дітей з порушеннями розумового розвитку ...
Мендришора, Ольга(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Оцінка деструктивного впливу дислексії на особистісне та мовленнєве становлення дитини та необхідність пошуку шляхів ефективної інтеграції здобувачів освіти із проявами дислексії в соціокультурний простір детермінують ...
Скаженюк, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Пріоритетним завданням дошкільного періоду виступає оволодіння рідною мовою як однією з передумов повноцінного опанування знаннями, розвитку логічного мислення, творчих здібностей, пізнавальної діяльності в цілому. Однак ...
Піпаш, Оксана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Сучасний етап розвитку теорії та практики логопедії характеризується підвищеною увагою до вивчення дітей із відсутністю вербальних засобів спілкування. Актуальність дослідження визначена пошуком шляхів оптимізації логопедичної ...
Ревурко, Каріна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Інтерес до проблем раннього виявлення, попередження та корекції специфічних порушень читання (дислексії) у дітей зумовлений тим, що читання як діяльність відіграє важливу роль у житті людини: стимулює її психічний розвиток, ...
Онуфрійчук, Світлана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Проблема формування словникового запасу дітей займає найважливіше місце в сучасній логопедії, а питання про стан словника при різних мовленнєвих порушеннях і про методику його розвитку є одним з центральних питань. Лексика ...
Челяда, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
При організації освітнього процесу з дітьми з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня в умовах спеціального закладу освіти логопедична корекційна робота виступає однією з головних наскрізних ліній і її актуальність ...
Максімова, Софія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Для багатьох дітей з особливими освітніми потребами характерне порушення мовлення. Проблема порушень мовлення у школярів – одна з найважливіших для сучасних закладів загальної середньої освіти, оскільки мовленнєва діяльність ...
Любицька, Анна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Теоретико-практичні дослідження в логопедії розкривають важливість розвитку фонематичних процесів (сприймання, аналіз, уявлення) у дітей дошкільного віку. Збереження в свідомості дитини образів звукових уявлень слів ...
Лаврущак, Альона(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
Важливими передумовами формування особистості дитини є розвиток здібностей володіти своєю поведінкою, умінням її регулювати та долати проблеми у різних видах діяльності. Формування довільних форм регуляції поведінки дає ...
Кущ, Анастасія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
З кожним роком дітей з порушеннями мовлення стає все більше. Одним із поширених порушень мовлення, особливо серед дітей дошкільного віку, є сигматизм. Проте, незважаючи на кількість досліджень цієї проблематики, переважна ...
Крицак, Вікторія Володимирівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
В епоху кризи та соціальних змін, при швидкому ритмі повсякденного життя люди поводяться та почуваються по-різному. Але найбільш беззахисними й безпомічними є діти. На даний момент у дошкільних закладах освіти все більше ...