Макаренко, Анастасія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Глобальні зміни у соціально-економічних і політичних сферах, пов’язані з реформуванням та модернізацією різних галузей, спрямовані на підвищення уваги до надання освітніх та корекційно-розвивальних послуг з метою забезпечення ...
Левицька, Христина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Недорозвинення лексичної сторони мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення відображається на засвоєнні інших компонентів мовленнєвої системи (граматичної будови, зв’язного мовлення). Розвиток лексичної складової ...
Кушнірюк, Ірина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розвиток комунікативних умінь у дітей дошкільного віку з недорозвиненням мовлення є важливим завданням, оскільки він має значний вплив на їхній соціальний, емоційний та когнітивний розвиток. Одним із ефективних методів ...
Черній, Катерина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасна шкільна освіта спрямована на формування особистості, здатної ефективно та продуктивно взаємодіяти в усіх сферах життя. У зв’язку з цим особливого значення набуває розвиток і вдосконалення навичок школярів у різних ...
Чайковська, Анна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У сучасних наукових розвідках більше уваги приділяється напрямам роботи асистентам вчителя з учнями з різними видами порушень, в тому числі з мовленнєвими порушеннями. Проте поза кутом наукового зору залишається дослідження ...
Калинчук, Надія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Однією з важливих умов успішного шкільного навчання дітей є розвиток їхньої моторики, зокрема дрібної моторики рук, яка забезпечує формування базових навичок, необхідних для письма, маніпуляцій з навчальними матеріалами ...
Боднар, Оксана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Більшість дітей у старшому дошкільному віці оволодівають звуковою стороною мовлення, мають відповідний віку активний і пасивний словник, вміють синтаксично та граматично правильно будувати речення. Однак, не у всіх дітей ...
Беженар, Марія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На сьогоднішній день порушення звуковимови у комплексі з недорозвиненням фонематичних процесів є найпоширенішими мовленнєвими порушеннями, з якими діти приходять на навчання в заклад загальної середньої освіти. Причому ...
Рижак, Вікторія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На сьогодні значне збільшення кількості дітей, які мають порушення мовлення, та ускладнення корекційної роботи з ними спонукає до пошуку нових ефективних шляхів вирішення цієї проблеми. Надзвичайно важливою запорукою ...
Бабін, Яна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Дисграфія, як один із видів специфічних порушень письма, значно ускладнює навчальний процес і може призводити до тривалих проблем у навчанні, соціальній адаптації та самореалізації дитини. Враховуючи, що в сучасному ...
Паламарюк, Олександра(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На сьогодні проблема функціонування осіб з розладами спектру аутизму набуває все більшого висвітлення з метою розуміння критеріїв діагностики та методів корекції цього порушення. При цьому все більше уваги приділяється ...
Малицька, Оксана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У структурі порушення мовлення при дизартрії виділяють порушення вимовної сторони, пов’язані з недостатністю іннервації мовленнєвого апарату. При цьому також є немовленнєві розлади, що виявляються у порушеннях загальної ...
Маліцька, Вікторія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Забезпечення якісної організації процесу формування мовлення у цих учнів є важливим завданням логопедичної роботи. Необхідною складовою цієї роботи є розробка індивідуальних програм розвитку мовлення, які дають змогу ...
Мах, Галина Романівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розвиток зв’язного мовлення є важливим у функціонуванні мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. Формування у дітей граматичного, лексичного і фонетичного мовлення дає змогу дітям доступно спілкуватися та ...
Ляховець, Олена(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Вербальне мовлення та комунікація в цілому виступає основою соціальної взаємодії. Для більшості людей процес оволодіння навичками спілкування не виявляється складним. Але існує певна частина людей, які не здатні використовувати ...
Мільчевич, Наталія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Питання вивчення особливостей навичок комунікації та розробки диференційованого підходу до діагностики й корекції порушень мовлення є актуальною і значущою проблемою сучасної української спільноти, що зумовлено різким ...
Карабуш, Яна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Серед ключових напрямів реформування освіти дітей з порушеннями мовлення в Україні виділяється розробка концептуальних, організаційних і методичних підходів до формування комунікативної компетентності. Ці підходи базуються ...
Іванишин, Ольга(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розлад аутистичного спектру – це проблема, яка бентежить і турбує людей, що стикаються з нею через життєві обставини (народження дитини в сім’ї, проживання поруч з ними як члена сім’ї, сусіда або інші випадки) або професійні ...
Губай, Дарія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На думку дослідників, великий вплив на становлення самостійності дошкільників впливає ігрова діяльність, яка є важливим джерелом розвитку та забезпечує зміну соціальних і пізнавальних потреб дитини в різні вікові періоди. ...
Готюр, Світлана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Успішне засвоєння та розвиток мовлення дітей середнього шкільного віку є однією з ключових умов їхнього розвитку і становлення особистості. Однією з найсерйозніших та найактуальніших проблем сьогодення є організація ...