Кваліфікаційні роботи студентів: Недавние поступления

  • Кір’янова-Щур, Маріна Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    З огляду на сучасний інтерес до проблематики гендерної рівності, дослідження творчості Лесі Українки через призму феміністичної критики має особливе значення. Її твори відкривають нові перспективи для розуміння як класичних ...
  • Гудайтес, Богдана Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Мова є засобом, за допомогою якого створюється і функціонує усна народна творчість. Фольклор, як одне з найцінніших явищ національної культури, є важливим джерелом для вивчення мовних особливостей народних мовних варіантів. ...
  • Слободян, Світлана Орестівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Актуальність дослідження мовних особливостей поетичного стилю Сергія Жадана зумовлена його впливом на розвиток сучасної української літературної мови. Поезія митця відображає багатство і динаміку української мови, демонструючи ...
  • Ганчук, Надія Ярославівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Епістолярна спадщина видатного українського письменника, перекладача, вченого та громадського діяча Івана Франка є цінним джерелом для дослідження його творчості, особистості та епохи. Листи Франка розкривають не лише його ...
  • Шестобанська, Вікторія Русланівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Сучасний літературний дискурс характеризується феноменальними художньо-зображальними можливостями, що стали популярним об’єктом дослідження літературних критиків, літературознавців, мовознавців. Гендерний підхід до одиниць ...
  • Деркач, Мирослава Юріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Іван Франко є однією з найвизначніших постатей української літератури, чия творча діяльність не лише збагачує набутки національної культури, а й служить важливим предметом для наукового аналізу. Однією з особливостей його ...
  • Базелюк, Богдана Русланівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Подільські говірки, як одна з особливих частин української мовної системи, несуть в собі унікальні лексичні, граматичні та фонетичні риси, що відображають історичні, соціальні та культурні особливості регіону. Оскільки ...
  • Базелюк, Іванна Русланівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Феномен новітніх паремій є надзвичайно цікавим і важливим об’єктом дослідження, адже він показує, як адаптуються традиційні мовні форми до нових реалій. Ці мовні одиниці відображають актуальні теми, такі як соціальні тренди, ...
  • Сторожук, Лариса Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Динамічні зміни ринку праці та затребуваності різних професій потребує постійного оновлення підходів до профорієнтаційної роботи та формування професійного самовизначення учнів з інтелектуальними порушеннями з метою їхньої ...
  • Сорочан, Юлія Валеріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються системним порушенням пізнавальної діяльності, що виявляється у недорозвитку усіх пізнавальних психічних процесів, зокрема й мислення, яке є основним інструментом пізнання. ...
  • Йосипенко, Людмила Михайлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Патріотичне виховання є одним із пріоритетних напрямів виховної роботи, спрямоване на формування громадянської та національно-патріотичної свідомості. В умовах сьогодення патріотичне виховання набуває ще більшого значення, ...
  • Цуркан, Людмила Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Саме дошкільний вік в педагогіці є найбільш важливий як в плані формування особистості дитини, так і за ефективністю корекції різних відхилень в її психофізичному розвитку. Вже давно доведено, що чим раніше розпочато ...
  • Семенюк, Оксана Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Формування навичок самообслуговування у дітей дошкільного віку з розладами спектру аутизму є критично важливим питанням, оскільки ці діти часто мають труднощі з розвитком базових соціально-побутових навичок через особливості ...
  • Павлюк, Олена Юріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Дошкільний вік є тим періодом розвитку, коли у дитини формуються уявлення про оточуючий світ, збагачується чуттєвий досвід та усвідомлення сутності зв’язків між об’єктами і явищами навколишньої дійсності. Цей період є ...
  • Мигаль, Світлана Богданівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Незважаючи на значну кількість досліджень, присвячених проблемі соціалізації та соціалізованості дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня, питання формування їхньої соціальної компетентності залишається ...
  • Кирилюк, І. О. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Нині одним із ключових напрямів освітньої політики в Україні є забезпечення оптимальних умов для всебічного розвитку та соціалізації дітей із особливими освітніми потребами. Комунікативна діяльність є основою успішної ...
  • Дробаха, Олена Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Писемне мовлення має вагоме значення для загального пізнавального розвитку дитини, оскільки передбачає не лише володіння мовою, а й сприяє розвитку здатності до аналізу, синтезу та узагальнення інформації. Під час різного ...
  • Андрущенко, Ю. В. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Мовленнєвий розвиток дітей з особливими освітніми потребами залишається для сучасної спеціальної освіти однією з найгостріших проблем, яка потребує термінового вирішення. Сьогодні реформування системи освіти, розвиток ...
  • Яковченко, Аліна Олександрівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    На сьогодні проблема організації індивідуальної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами досить часто зустрічається в теорії та практиці сучасної спеціальної педагогіки та психології, логопедії й інших науках. ...
  • Губіш, Діана Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Сучасна педагогічна парадигма визначає особливе значення професійної свідомості в контексті розвитку освітньої сфери. На цьому тлі особливо важливим є розуміння та дослідження особливостей професійної свідомості майбутніх ...

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись