Кваліфікаційні роботи студентів: Недавние поступления

  • Луценко, Валентин Валентинович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Завдання сучасного закладу загальної середньої освіти полягає в організації різноманітної музично-естетичної діяльності учнів, спрямованої на формування в них здатності повноцінного сприйняття і правильного розуміння ...
  • Похно, Іван Васильович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У реставраційній практиці кракелюр часто постає як складна проблема, яка потребує індивідуального підходу до укріплення. Розробка ефективних методів укріплення є важливим завданням для збереження культурної спадщини, ...
  • Орєшина, Анастасія Олексіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Іконопис має особливе значення в українській культурі, оскільки відіграє ключову роль у релігійних традиціях України. Крім того, іконопис зробив вагомий внесок в українське мистецтво й архітектуру, сформувавши візуальну ...
  • Німець, Євгеній Владиславович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    На тлі сучасних технологічних досягнень і вибуху цифрового мистецтва, вивчення та ревіталізація корпусного пастозного живопису набуває особливого значення. Ця техніка, характеризуючись товстими, виразними шарами фарб, ...
  • Мотрій, Дмитро Олександрович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Реставрація дозволяє зберегти історію та культурну спадщину, оскільки багато полотен є важливими творами мистецтва, що відіграють ключову роль у культурній ідентичності. Дослідження та реставрація надають можливість вивчати ...
  • Кожухівська, Єлизавета Андріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Іконопис, як комплексна складова мистецької спадщини, потребує особливого реставраційного підходу. Це зумовлено технологічними особливостями виконання та високою культурно-духовною цінністю цих об’єктів. Варто зазначити, ...
  • Григорів, Анастасія Ярославівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Конституція Української держави проголошує необхідність охорони і збережень культурних надбань народу. Одним із заходів, спрямованих на виконання вимог Закону, є реставрація й консервація творів мистецтва. Кожен вид ...
  • Брижак, Альона Іванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    В умовах зростаючого інтересу до збереження національної культурної спадщини важливо не лише зберігати, але й розвивати методологію реставрації з урахуванням новітніх досягнень науки. Ікона «Покрова Богородиці» XIX століття ...
  • Сабадаш, Ірина Сергіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У галузі образотворчого мистецтва ключовими складовими є творчість та самовираження, тому включення графіки до навчальної програми відіграє вирішальну роль у всебічному мистецькому формуванні учнів. Графіка служить динамічним ...
  • Панич, Артем Володимирович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Вивчення глиняної пластики як частини образотворчого, декоративно-прикладного та народного мистецтва в школі на сьогодні має високу актуальність, оскільки глиняна пластика сприяє розвитку творчих здібностей учнів, дозволяючи ...
  • Іванова, Валентина Степанівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Формування естетичної культури стає необхідністю не лише для розширення інтелектуальних горизонтів, але й для забезпечення гармонійного розвитку особистості в умовах безперервно розвиваючого культурного середовища. Одним ...
  • Школовий, Богдан (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Зростаюча індивідуалізація навчання викликає у педагогів бажання урізноманітнювати освітню діяльність учнів, розвивати їх пізнавальні здібності, ініціативність, творчість, а також сприяти формуванню навичок самостійної ...
  • Школова, Інна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Сьогодні світ зіштовхується з багатьма екологічними проблемами, такими як утворення озонових дір, забруднення повітря та водного середовища, виснаження та забруднення ґрунтів, вирубка лісів і погіршення здоров’я молоді. ...
  • Саранчук, Анастасія (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Одним із способів зацікавити учнів математикою є добре спланована позакласна робота. Позакласна діяльність дає можливість ширше популяризувати досягнення та значення математичних наук, виховувати в учнів любов до математики, ...
  • Штупун, Тарас Миколайович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Ще й досі в теорії наближень є багато важливих і не розв’язаних задач, зокрема таких, як поширення прямих та обернених теорем на нові класи функцій та встановлення найкращих значень сталих у відповідних нерівностях. При ...
  • Зегельман, Марк Михайлович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У сучасному цифровому світі освіта та навчання все більше залежать від інноваційних технологій. Комп’ютерні програми та навчальні платформи стали популярними й ефективними інструментами, які сприяють залученню учнів до ...
  • Свірчевський, В. М. (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Комбінаторика та теорія графів є ключовими розділами дискретної математики, що знаходять широке застосування у різних галузях науки і техніки, таких як інформатика, логістика, біологія, економіка та інші. Саме ці розділи ...
  • Науменко, Андрій (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Люди є частиною великих, складних суспільств, де взаємодія з іншими є обов’язковою умовою життя. Це робить вивчення поведінки, рівня довіри та адаптації до соціальних умов надзвичайно важливим. Теорія ігор, як міждисциплінарна ...
  • Мегель, Денис (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Обов’язкове дистанційне навчання стало основним викликом для усіх учасників освітнього процесу: керівників, учителів, учнів та батьків. Факти довели, що за допомогою сучасних цифрових технологій дуже важко організувати ...
  • Бєляк, Ярослав (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Однією з ключових проблем навчального процесу є розвиток пізнавального інтересу в учнів. Вважається, що якщо дитина не має бажання вчитися, вона не може стати творчою особистістю. Тому розвиток пізнавальної потреби сприяє ...

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись