Кваліфікаційні роботи студентів: Recent submissions

  • Ковальчук, Марина Олегівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У сучасному освітньому просторі активно впроваджується принцип інклюзивності, який передбачає залучення до освітнього процесу всіх учнів, незалежно від їх фізичних чи інтелектуальних особливостей. Це вимагає розробку ...
  • Кοржанюк, Οлена Οлексіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Проблема збагачення словникового запасу дітей із порушеннями інтелектуального розвитку залишається актуальною в сучасній педагогічній та корекційній практиці. Зокрема, для цієї категорії дітей характерна бідність лексики, ...
  • Гулько, Вероніка Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У сфері освіти в Україні невпинно відбуваються реформи, але одним із пріоритетних напрямків уже багато років поспіль залишається впровадження інклюзивної освіти, формування нової філософії державної політики щодо дітей з ...
  • Гοрбанчук, Ηаталія Βасилівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    На сьогодні актуальним у теорії та практиці спеціальної освіти є впровадження особистісно орієнтованого, компетентнісного та інклюзивного підходу в освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами. Такі діти є ...
  • Бернада, Леся (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Відхилення у розвитку моторики в дітей дошкільного віку із інтелектуальними порушеннями створюють перешкоди у оволодінні різними видами діяльності, а будь-яка діяльність дитини, зокрема продуктивна, є рушійною силою ...
  • Башинська, Юлія Юріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Професійна підготовка майбутніх фахівців спеціальної освіти повинна бути різноплановою, інтегруючи знання і розвиток професійно важливих особистісних якостей. Лише такий комплексний підхід допоможе сформувати фахівців, які ...
  • Бабчук, Ηадія Ιванівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Соціальна компетентність є однією з ключових навичок сучасної людини, актуальність якої визначається швидкими змінами в соціальному, економічному та технологічному середовищі. Глобалізація, зростання мультикультурності, ...
  • Гаврилюк, Анна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Упродовж свого життя ми постійно вступаємо у процес візуального сприйняття інших, міжособистісного спілкування та налагоджування взаємовідносин з різними особистостями, прагнемо правильно не лише впорядковувати процес ...
  • Бойченюк, Ангеліна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Постійне перебування особистості у мікро- та макро- середовищі потребує від неї уміння правильно встановлювати взаємовідносини з оточуючими, спілкуватися і налагоджувати відповідні контакти, правильно поводити себе та ...
  • Боштан, Марина (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    На сьогодні пріоритетним напрямком перебування особистості у мікро- та макро- середовищі виступає плідна взаємодія між людиною і довкіллям. Усі заклади середньої освіти повинні успішно розвивати природознавчі знання, уміння ...
  • Тимків, Світлана Миронівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Сучасний етап історичного розвитку України характеризується кардинальними змінами в житті народу, новим поглядом на всі сфери людської діяльності, переоцінкою й утвердженням нових світоглядних напрямків у національній ...
  • Мельник, Маріна Василівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    На жаль, чимало архітектурних пам’яток України, зокрема у Хмельницькій області, зараз перебувають у стані руйнації або були повністю зруйновані внаслідок війн, соціальних катаклізмів і недбалого ставлення до культурних ...
  • Чміль, Владислав (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Медіаграмотність як компонент освіти дозволяє розширити можливості для критичного мислення, розуміння принципів роботи медіа та вміння протистояти дезінформації. Тому забезпечення доступу до цієї інформації для осіб із ...
  • Підгородецька, Ольга Миколаївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Українська література доби «Розстріляного відродження» є однією з найцікавіших і досі маловивчених сторінок національної культури. Український Ренесанс 30-х рр. характеризується високою місією вітчизняних авторів в умовах ...
  • Довга, Аліна Анатоліївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Михайло Коцюбинський – один із найвизначніших представників українського модернізму, гуманіст, естет, мистецтвознавець, громадський діяч. Визначна роль творчості Михайла Коцюбинського в історії української літератури ...
  • Цегельник, Діана Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Мета роботи − виявити інтермедіальність психоструктур в прозі В. Винниченка та О. Кобилянської. Проаналізувати різноманітність і тематичність міждисциплінарних проявів, визначити їх місце і значення в розвитку української ...
  • Харчук, Оксана Мирославівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Через антирадянську та правозахисну діяльність творчість М. Руденка свідомо замовчувалася й упродовж кількох десятиліть перебувала на маргінесах літературного процесу. Його художня спадщина стала доступною широкому читацькому ...
  • Борідко, Ольга Русланівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Дослідження окремої концептосфери є особливо актуальним, оскільки допомагає проникнути у процес ментального відображення окремою людиною чи соціумом певного фрагменту дійсності, адже концепти – складові частини усієї ...
  • Бурса, Карина Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Актуальність теми визначається об’єктивною суспільною потребою багатоаспектного підходу до вивчення національної мови в Україні, а також необхідністю створення (розширення, оновлення) теоретичних засад стилістики, лінгвопоетики ...
  • Вовк, Анна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Для української лінгвістики важливим є такий підхід до вивчення теми «діти», за якого до уваги беруться явища, що репрезентують онтологічну повноту національної мови в її літературних та діалектних виявах. Настанова на ...