Бабін, Яна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Дисграфія, як один із видів специфічних порушень письма, значно ускладнює навчальний процес і може призводити до тривалих проблем у навчанні, соціальній адаптації та самореалізації дитини. Враховуючи, що в сучасному ...
Паламарюк, Олександра(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На сьогодні проблема функціонування осіб з розладами спектру аутизму набуває все більшого висвітлення з метою розуміння критеріїв діагностики та методів корекції цього порушення. При цьому все більше уваги приділяється ...
Малицька, Оксана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
У структурі порушення мовлення при дизартрії виділяють порушення вимовної сторони, пов’язані з недостатністю іннервації мовленнєвого апарату. При цьому також є немовленнєві розлади, що виявляються у порушеннях загальної ...
Маліцька, Вікторія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Забезпечення якісної організації процесу формування мовлення у цих учнів є важливим завданням логопедичної роботи. Необхідною складовою цієї роботи є розробка індивідуальних програм розвитку мовлення, які дають змогу ...
Мах, Галина Романівна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розвиток зв’язного мовлення є важливим у функціонуванні мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. Формування у дітей граматичного, лексичного і фонетичного мовлення дає змогу дітям доступно спілкуватися та ...
Ляховець, Олена(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Вербальне мовлення та комунікація в цілому виступає основою соціальної взаємодії. Для більшості людей процес оволодіння навичками спілкування не виявляється складним. Але існує певна частина людей, які не здатні використовувати ...
Мільчевич, Наталія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Питання вивчення особливостей навичок комунікації та розробки диференційованого підходу до діагностики й корекції порушень мовлення є актуальною і значущою проблемою сучасної української спільноти, що зумовлено різким ...
Карабуш, Яна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Серед ключових напрямів реформування освіти дітей з порушеннями мовлення в Україні виділяється розробка концептуальних, організаційних і методичних підходів до формування комунікативної компетентності. Ці підходи базуються ...
Іванишин, Ольга(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Розлад аутистичного спектру – це проблема, яка бентежить і турбує людей, що стикаються з нею через життєві обставини (народження дитини в сім’ї, проживання поруч з ними як члена сім’ї, сусіда або інші випадки) або професійні ...
Губай, Дарія(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На думку дослідників, великий вплив на становлення самостійності дошкільників впливає ігрова діяльність, яка є важливим джерелом розвитку та забезпечує зміну соціальних і пізнавальних потреб дитини в різні вікові періоди. ...
Готюр, Світлана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Успішне засвоєння та розвиток мовлення дітей середнього шкільного віку є однією з ключових умов їхнього розвитку і становлення особистості. Однією з найсерйозніших та найактуальніших проблем сьогодення є організація ...
Гаращук, Любов(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасні освітні стандарти все більше уваги приділяють багатоаспектному розвитку мовлення, адже загальна мовленнєва компетентність є складною та комплексною якістю особистості. Одними із її головних компонентів є риторичні ...
Гандзюк, Леся(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Впровадження ігрових комп’ютерних технологій у логопедичну практику з дітьми, які мають фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення, є актуальним напрямом сучасної педагогічної та психологічної науки. Це дозволяє створити ...
Федорук, Оксана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Психолого-педагогічні та логопедичні дослідження демонструють стійку тенденцію до збільшення кількості дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. При загальному недорозвитку мовлення порушено формування усіх компонентів ...
Дундер, Христина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Сучасне суспільство висуває високі вимоги до гармонійного виховання дітей дошкільного віку, акцентуючи увагу на їхньому психічному та фізичному зростанні. Цей період є визначальним для становлення особистості. Одним із ...
Гавдун, Олександра(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Дошкільний вік є критичним періодом щодо формування мовленнєвого апарату і мовленнєвих навичок у дітей. Недоліки в звуковому аспекті мовлення може вплинути на самооцінку дітей, спричиняючи комунікативну незрозумілість та ...
Бірецька, Алла(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення є серйозною проблемою в дошкільному віці, яка може суттєво вплинути на подальший розвиток дитини. У старших дошкільників, ускладнені розладами поведінки, ці порушення можуть ...
Альбота, Оксана(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
На поточному етапі в системі вищої освіти переглядається система професійної підготовки логопедів. Щоб відповідати вимогам часу, сучасні логопеди мають володіти не тільки базовими знаннями і навичками, а й інноваційними ...
Купчак, Катерина(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Навичка словотворення займає чільне місце у цілісній структурі граматично правильного мовлення дошкільників та є компонентом мовленнєвої компетентності. Словотворчі уміння сприяють розширенню словникового запасу дитини та ...
Ковальова, Інна(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
Підготовка дітей до навчання у закладі загальної середньої освіти є одним з важливих напрямків сім’ї закладів дошкільної освіти тому, що від цього залежить подальший успіх в навчанні та всебічний розвиток дитини. Формування ...