ElarK-PNU

Дотримання єдиного мовного режиму в сучасних підручниках для загальноосвітніх навчальних закладів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попович, Анжеліка Станіславівна
dc.date.accessioned 2018-06-14T10:56:08Z
dc.date.available 2018-06-14T10:56:08Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Попович А.С. Дотримання єдиного мовного режиму в сучасних підручниках для загальноосвітніх навчальних закладів / А.С. Попович // Культура слова. – К.: Видавничий дім Бураго, 2014. – Вип. 81. – С. 133-139. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1628
dc.description.abstract Одне із завдань сучасної школи – формувати національно свідому мовну особистість. С. Я. Єрмоленко зауважувала: «Мовну особистість формує мовне середовища. Брак такого середовища не дає змоги індивіду випробувати практично володіння механізмом мови, довести його до автоматизму». У цьому аспекті важливим є дотримання в загальноосвітніх навчальних закладах єдиного мовного режиму – вимог до загальної грамотності й культури мови учнів. Мета єдиного мовного режиму – закріпити на практиці знання з мови, набуті впродовж навчання, і підвищити культуру мови школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Видавничий дім Бураго uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філологічні науки;Вип. 81.
dc.title Дотримання єдиного мовного режиму в сучасних підручниках для загальноосвітніх навчальних закладів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу