ElarK-PNU

Аналіз результатів упровадження педагогічних умов формування емоційної культури старших дошкільників засобами театрально-ігрової діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-06-18T11:30:44Z
dc.date.available 2018-06-18T11:30:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Олійник О. М. Аналіз результатів упровадження педагогічних умов формування емоційної культури старших дошкільників засобами театрально-ігрової діяльності / О. М. Олійник // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут педагогіки НАПН України ; [редкол.: В. М. Лабунець (відп. ред.), О. М. Топузов, Л. Д. Березівська, та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Вип. 18 (1-2015). – С. 430-435. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1640
dc.description.abstract У статті проаналізовано сучасні підходи до формування емоційної культури дітей старшого дошкільного віку, розкрито прояви особистісної культури та компоненти емоційного розвитку дитини. На основі аналізу наукових джерел окреслено проблему формування емоційної культури в педагогічному та психологічному аспектах. Констатовано питання розвитку емоційної культури, як проблеми, що потребує особливої уваги стосовно дітей старшого дошкільного віку, так як саме у цей віковий період дитина активно набуває соціального досвіду взаємодії з навколишнім світом, дорослими, що її оточують та однолітками. З досвіду практичної роботи доведено, що театралізовані ігри є ефективним педагогічним засобом, здійснюють великий психологічний вплив на формування душевного стану та емоційної культури дитини, різнобічно та ненав’язливо впливають на дитячу особистість. Висвітлено педагогічні можливості театралізованих ігор у розвитку емоційної культури, з урахуванням специфіки відбору педагогічних засобів. Викладено аналіз результатів упровадження педагогічних умов формування емоційної культури дітей старшого дошкільного віку в процесі театрально-ігрової діяльності. Охарактеризовано низку суперечностей щодо сформованості емоційної культури старших дошкільників. Обґрунтовано науково-теоретичну характеристику театрально-ігрової діяльності та запропоновано розробку методичного забезпечення формування емоційної культури дітей у процесі театрально-ігрової діяльності. Сформульовано експериментальну перевірку ефективності педагогічних умов щодо формування емоційної культури дітей старшого дошкільного віку. Зокрема, охарактеризовані критерії, показники, рівні сформованості емоційної культури, визначено методи діагностики та ефективність експерименту. uk_UA
dc.description.abstract In the article modern aspects according to the formation of emotional culture of preschool children are analyzed, displays of emotional culture and components of child’s emotional evolution are closely studied. On the basis of analysis of scientific sources the problem of formation of emotional culture in pedagogical and psychological aspects is defined. The question of evolution of emotional culture is stated as a problem that needs special attention concerning preschool children because in this period a child actively gets social experience of interaction with surrounding world, adults and coevals. From practical experience it is proved that theatrical games are effective pedagogical means, they do a great psychological influence on the formation of emotional state and on a child’s emotional culture, in different ways and unobtrusively they influence on child’s personality. Pedagogigal capabilities of theatrical games in the evolution of emotional culture are examined, the specific of choice of pedagogical means is taken into consideration. Analysis of the results according to the pedagogical means of the formation of emotional culture of preschoolers in the process of theatrical acting is shown. Some contradictions of the formation of emotional culture of preschool children are described. Scientific and theoretic feature of theatrical acting is explained and working of methodical aspects of the formation of preschoolers’ emotional culture in the process of theatrical acting is recommended. The experimental testing of the effectiveness of pedagogical means in the formation of emotional culture of preschool children is defined. Measures, indicators, levels of formation of emotional culture are described, methods of diagnostics and the effectiveness of experiment are defined. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП Зволейко Д.Г. uk_UA
dc.subject емоційна культура uk_UA
dc.subject почуття uk_UA
dc.subject емоційний розвиток uk_UA
dc.subject театральне мистецтво uk_UA
dc.subject театрально-ігрова діяльність uk_UA
dc.subject культури почуттів особистості uk_UA
dc.subject дитина старшого дошкільного віку uk_UA
dc.subject emotional culture en
dc.subject emotions en
dc.subject emotional evolution en
dc.subject theater art en
dc.subject theatrical acting en
dc.subject culture of personal emotions en
dc.subject preschool child en
dc.title Аналіз результатів упровадження педагогічних умов формування емоційної культури старших дошкільників засобами театрально-ігрової діяльності uk_UA
dc.title.alternative ANALYSIS OF THE RESULTS ACCORDING TO THE PEDAGOGICAL MEANS OF THE FORMATION OF EMOTIONAL CULTURE OF PRESCHOOLERS IN THE PROCESS OF THEATRICAL ACTING en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 37.03:372.32


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу