Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Олійник, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-06-19T08:02:54Z | |
dc.date.available | 2018-06-19T08:02:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Олійник О. М. Педагогічні умови ефективного взаємозв`язку теоретичної і практичної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільного закладу в умовах організаційно-методичної практики / О. М. Олійник // Від творчого педагога до творчої дитини : зб. матер. ІІІ Регіональної конф. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної і початкової освіти, управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса] – Кам’янець-Подільський, 2017. – С. 103–107. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1642 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі ефективного підвищення професійної компетентності майбутніх спеціалістів дошкільного закладу. Розкрито специфіку професійного становлення майбутнього вихователя, формування професійної компетентності засобами активної виробничої практики. В центрі уваги автора вагоме місце займає психолого-педагогічний супровід організаційно-методичної практики студентів освітнього та кваліфікаційного рівня спеціаліст. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article is sanctified to the problem ofeffective increase of professional competence of futurespecialists of preschool establishment. The specific of theprofessional becoming of future educator, forming ofprofessional competence is exposed by facilities of handson productive practice. In the spotlight of author aponderable place occupies accompaniment of organizationally methodical practice ofstudents of educational and qualifying level specialist. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | спеціаліст | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | виробнича практика | uk_UA |
dc.subject | specialist | en |
dc.subject | professional competence | en |
dc.subject | pedagogical mastery | en |
dc.subject | accompaniment | en |
dc.subject | productive | en |
dc.title | Педагогічні умови ефективного взаємозв'язку теоретичної і практичної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільного закладу в умовах організаційно-методичної практики | uk_UA |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 37.03:372.32 |