ElarK-PNU

Педагогічні умови ефективного взаємозв'язку теоретичної і практичної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільного закладу в умовах організаційно-методичної практики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-06-19T08:02:54Z
dc.date.available 2018-06-19T08:02:54Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Олійник О. М. Педагогічні умови ефективного взаємозв`язку теоретичної і практичної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільного закладу в умовах організаційно-методичної практики / О. М. Олійник // Від творчого педагога до творчої дитини : зб. матер. ІІІ Регіональної конф. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної і початкової освіти, управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса] – Кам’янець-Подільський, 2017. – С. 103–107. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1642
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі ефективного підвищення професійної компетентності майбутніх спеціалістів дошкільного закладу. Розкрито специфіку професійного становлення майбутнього вихователя, формування професійної компетентності засобами активної виробничої практики. В центрі уваги автора вагоме місце займає психолого-педагогічний супровід організаційно-методичної практики студентів освітнього та кваліфікаційного рівня спеціаліст. uk_UA
dc.description.abstract The article is sanctified to the problem ofeffective increase of professional competence of futurespecialists of preschool establishment. The specific of theprofessional becoming of future educator, forming ofprofessional competence is exposed by facilities of handson productive practice. In the spotlight of author aponderable place occupies accompaniment of organizationally methodical practice ofstudents of educational and qualifying level specialist. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject спеціаліст uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject педагогічна майстерність uk_UA
dc.subject психолого-педагогічний супровід uk_UA
dc.subject виробнича практика uk_UA
dc.subject specialist en
dc.subject professional competence en
dc.subject pedagogical mastery en
dc.subject accompaniment en
dc.subject productive en
dc.title Педагогічні умови ефективного взаємозв'язку теоретичної і практичної підготовки майбутніх спеціалістів дошкільного закладу в умовах організаційно-методичної практики uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 37.03:372.32


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу