ElarK-PNU

Теорія та методика співпраці дитячих навчальних закладів з родинами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-17T12:57:07Z
dc.date.available 2018-10-17T12:57:07Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Каньоса Н. Г. Теорія та методика співпраці дитячих навчальних закладів з родинами : навчально-методичний посібник / Н. Г. Каньоса. - Кам'янець-Подільський : Зволейко Д.Г., 2015. - 188 с. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-620-166-3
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1781
dc.description.abstract Навчально-методичний підготовлено відповідно до чинної програми курсу «Теорія та методика співпраці ДНЗ з родинами» підготовки спеціаліста галузі знань 0101 Педагогічна освіта 6.010101 «Дошкільна освіта». У навчально-методичний посібнику розглянуто особливості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до здійснення співпраці з родинами вихованців дитячих навчальних закладів, планування та проведення просвітницької роботи з батьками дітей дошкільного віку з різних питань виховання та навчання дитини, . У посібнику вміщено тексти лекцій, завдання та питання для самостійної роботи, методичні рекомендації щодо самостійної роботи студентів, короткий термінологічний словник, список літератури, короткий довідник. Посібник адресований студентам – майбутнім вихователям дошкільних навчальних закладів, викладачам ВНЗ, котрі читають курс «Теорія та методика співпраці ДНЗ з родинами» uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП Зволейко Д.Г. uk_UA
dc.title Теорія та методика співпраці дитячих навчальних закладів з родинами uk_UA
dc.type Навчальний посібник uk_UA
dc.type Book uk_UA
dc.identifier.udc 373.2:37.018.1(075.8)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу