Abstract:
У навчальному посібнику розглянуто теоретичні аспекти та запропоновано практичні рекомендації щодо формування і реалізації програми з превенції під час занять фізичними вправами негативної тенденції зі зниження ефективності функціонування організму в перший рік навчання 6-річних дітей у загальноосвітньому навальному закладі. Використання цієї програми забезпечує досягнення позитивного результату в упередженні неадекватної соціальної і психологічної адаптації дітей до навчальної діяльності у початковій школі, підвищенні розумової працездатності без шкоди для здоров'я при використанні чинних параметрів навчального навантаження, а також позитивній зміні показників фізичного стану. Крім цього представлено дані щодо ефективності врахування спрямованості мануальної рухової асиметрії дітей під час фізичної активності у дошкільному навчальному закладі для досягнення високих результатів у вирішенні зазначених завдань.