ElarK-PNU

Наступність дошкільного та початкового навчання в процесі розвитку комунікативних умінь дітей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-26T10:42:36Z
dc.date.available 2018-10-26T10:42:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Каньоса Н. Наступність дошкільного та початкового навчання в процесі розвитку комунікативних умінь дітей / Наталія Каньоса // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут педагогіки НАПН України ; [редкол.: В. М. Лабунець (відп. ред.), О. М. Топузов, Л. Д. Березівська, та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Вип. 20 (1–2016), ч. 2. – С. 210–215. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1810
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості організації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі та початковій школі. Основна увага зосереджується на важливості дотримання наступності і перспективності єдиних стартових позицій, єдиного принципового підходу до навчання і виховання дошкільника та школяра. Розглядаються умови та завдання організації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі, що є підґрунтям дотримання наступності організації навчального процесу в початковій школі. Автор наголошує, що безперервність освіти реалізується шляхом забезпечення наступності змісту та координації навчально-виховної діяльності на різних вікових рівнях. uk_UA
dc.description.abstract The article examines the features of organization of educational process in a preschool institution and primary school. The main focus is on the importance of adherence to continuity and perspective of single starting positions, single principle approach to teaching and education of preschoolers and schoolchildren. The author considers the condotions and tasks of the organization of the educational process in a preschool institution, which is the basis of the continuity of the educational process organization in primary school. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП Зволейко Д.Г. uk_UA
dc.subject національна доктрина uk_UA
dc.subject закон uk_UA
dc.subject дошкільна, початкова, безперервна освіта uk_UA
dc.subject наступність uk_UA
dc.subject перспективність uk_UA
dc.subject соціальна адаптація uk_UA
dc.subject координація навчально-виховної діяльності uk_UA
dc.subject підготовка дітей до школи uk_UA
dc.subject ефективна комунікація uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject готовність до навчання uk_UA
dc.subject national doctrine uk_UA
dc.subject law uk_UA
dc.subject preschool; primary; continuitive education uk_UA
dc.subject continuity uk_UA
dc.subject perspectives uk_UA
dc.subject social adaptation uk_UA
dc.subject coordination of educational activity uk_UA
dc.subject preparing children to school uk_UA
dc.subject effective communication uk_UA
dc.subject cognitive activity uk_UA
dc.subject readiness to study uk_UA
dc.title Наступність дошкільного та початкового навчання в процесі розвитку комунікативних умінь дітей uk_UA
dc.title.alternative CONTINUITY OF PRESCHOOL AND PRIMARY EDUCATION IN THE PROCESS OF DEVELOPMENT OF CHILDREN’S COMMUNICATIVE SKILLS uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 373.2+373.3]:37.017:316.454.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу