ElarK-PNU

Мотиваційна та поведінкова складові навчально-професійної самореалізації студентів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-30T07:46:42Z
dc.date.available 2018-10-30T07:46:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Каньоса Н. Г. Мотиваційна та поведінкова складові навчально-професійної самореалізації студентів // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Інститут педагогіки НАПН України ; [редкол.: В. М. Лабунець (гол. ред.), О. М. Топузов, Л. Д. Березівська та ін.]. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Вип. 18 (1–2015). – С. 254–261. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1815
dc.description.abstract У статті проаналізовано мотиви навчально-професійної самореалізації студентів. Автором представлено аналіз вітчизняних та зарубіжних наукових досліджень проблеми. Саме через дослідження мотивів можна визначити особливості формування самореалізації студентів. У структурі навчально-професійної самореалізації мотиваційна складова визначається як системотворча. В багатьох дослідженнях мотиваційна сфера розглядається як визначальна ланка в діяльності, яка зумовлює цілеспрямований, свідомий характер дій людини і виступає центральною в процесі розвитку особистості. Професійні, процесуально- змістовні та пізнавальні мотиви – це основа побудови професійної мотивації. Дослідження особистості як суб’єкта комунікативної активності є надзвичайно актуальним у педагогічній діяльності. Структура комунікативних установок дозволяє дати доволі точний прогноз успішності чи неуспішності в професіях, які пов’язані зі спілкуванням. Зокрема, типологія, застосована в даній методиці, дає можливість детально вивчити не лише провідні позиції й установки особистості в спілкуванні, форми конфліктності, але й особливості ціннісно-мотиваційної та вольової сфер особистості, рівень її соціальної та професійної адаптації, рівень психологічної зрілості особистості. І, що є дуже важливим, результати цієї методики дозволяють аналізувати поведінкову складову учбово-професійної самореалізації. uk_UA
dc.description.abstract The motives of educational and professional self-realization of students are analyzed in the article. The author presents the analysis of Ukrainian and foreign research works of the problem. The peculiarities of students’ self-realization forming can be determined through the motives study. Motivational component is considered to be system-forming in the structure of educational and professional self-realization. In many academic works motivational sphere is considered to be the defining element of an activity as it determinates goal-oriented, volitional character of human actions and is central for the personal development process. Professional, process-packed, and cognitive motives are the basis of professional motivation construction. The research of a personality as a subject of communicative activity is very topical in educational practice. The communicative mindset structure allows for a rather accurate prognosis of success and nonsuccess in communication-based professions. The typology used in this method allows studying not only the key communicational mindset of a person, but also their values, motivation, and will, level of their social and professional adaptation, level of their psychological maturity. And even more important the results of this method provide the basis for analyzing behavioral component of the educational-professional self-realization. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ПП Зволейко Д.Г. uk_UA
dc.subject мотиви навчально-професійної самореалізації uk_UA
dc.subject мотиваційна складова uk_UA
dc.subject поведінкова складова uk_UA
dc.subject розвиток і формування особистості uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічна адаптація uk_UA
dc.subject комунікативні установки uk_UA
dc.subject motives of educational and professional self-realization en
dc.subject motivational component en
dc.subject behavioral component en
dc.subject personal development en
dc.subject educational activity en
dc.subject educational adaptation en
dc.subject communicative mindset en
dc.title Мотиваційна та поведінкова складові навчально-професійної самореалізації студентів uk_UA
dc.title.alternative MOTIVE AND BEHAVIOUR COMPONENTS OF STUDENT’S PROFESSIONAL SELF-REALIZATION en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 159.943.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу