ElarK-PNU

Театралізована діяльність як засіб розвитку мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-31T08:55:40Z
dc.date.available 2018-10-31T08:55:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Каньоса Н. Г. Театралізована діяльність як засіб розвитку мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / Н. Г. Каньоса // Від творчого педагога до творчої дитини : гармонія партнерської взаємодії педагога з дитиною : зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти, управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса]. – Кам’янець-Подільський, 2017. – С. 112–115. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1820
dc.description.abstract Пріоритетним завданням сучасної освіти в Україні, зокрема системи дошкільного виховання є розвиток творчої особистості дитини. Відповідно у Базовому компоненті дошкільної освіти його метою визначається розвиток особистісної культури дитини через відкриття їй світу в його цілісності та різноманітності. При цьому дитина має займати активну, самостійну, творчу життєву позицію. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Театралізована діяльність як засіб розвитку мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 372.46:82


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу