dc.contributor.author |
Каньоса, Наталія Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-31T10:32:16Z |
|
dc.date.available |
2018-10-31T10:32:16Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Каньоса Н. Г. Особливості формування мотивів учбово-професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Наталія Григорівна Каньоса // Збагачення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі використання сучасних технологій : зб. наук. праць / за заг. ред. проф. А. В. Зданевич, доц.: А. С. Пісоцької, Н. М. Миськової. – Хмельницький, 2018. – С. 106–111. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1825 |
|
dc.description.abstract |
Самореалізація, прагнення до неї є однією з провідних сил розвиненої особистості, стимулом і напрямком її діяльності. У той же час, сьогодення від сучасної освіти, вимагає формування та розвитку таких особистостей, які здатні вирішувати проблеми і долати труднощі, здійснювати вибір і проявляти самостійність, відповідальність, гнучкість у прийнятті рішень, володіють високим рівнем критичності мислення і розвиненою адекватною “Я-концепцією”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування мотивів учбово-професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |