Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каньоса, Наталія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2018-10-31T10:32:16Z | |
dc.date.available | 2018-10-31T10:32:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Каньоса Н. Г. Особливості формування мотивів учбово-професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Наталія Григорівна Каньоса // Збагачення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі використання сучасних технологій : зб. наук. праць / за заг. ред. проф. А. В. Зданевич, доц.: А. С. Пісоцької, Н. М. Миськової. – Хмельницький, 2018. – С. 106–111. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1825 | |
dc.description.abstract | Самореалізація, прагнення до неї є однією з провідних сил розвиненої особистості, стимулом і напрямком її діяльності. У той же час, сьогодення від сучасної освіти, вимагає формування та розвитку таких особистостей, які здатні вирішувати проблеми і долати труднощі, здійснювати вибір і проявляти самостійність, відповідальність, гнучкість у прийнятті рішень, володіють високим рівнем критичності мислення і розвиненою адекватною “Я-концепцією”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.title | Особливості формування мотивів учбово-професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |