ElarK-PNU

Особливості формування мотивів учбово-професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-31T10:32:16Z
dc.date.available 2018-10-31T10:32:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Каньоса Н. Г. Особливості формування мотивів учбово-професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Наталія Григорівна Каньоса // Збагачення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі використання сучасних технологій : зб. наук. праць / за заг. ред. проф. А. В. Зданевич, доц.: А. С. Пісоцької, Н. М. Миськової. – Хмельницький, 2018. – С. 106–111. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1825
dc.description.abstract Самореалізація, прагнення до неї є однією з провідних сил розвиненої особистості, стимулом і напрямком її діяльності. У той же час, сьогодення від сучасної освіти, вимагає формування та розвитку таких особистостей, які здатні вирішувати проблеми і долати труднощі, здійснювати вибір і проявляти самостійність, відповідальність, гнучкість у прийнятті рішень, володіють високим рівнем критичності мислення і розвиненою адекватною “Я-концепцією”. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.title Особливості формування мотивів учбово-професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу