ElarK-PNU

Наступність у роботі закладів дошкільної освіти та початкової школи як умова успішної адаптації дітей до шкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-31T11:05:08Z
dc.date.available 2018-10-31T11:05:08Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Каньоса Н. Г. Наступність у роботі закладів дошкільної освіти та початкової школи як умова успішної адаптації дітей до шкільної освіти / Н. Г. Каньоса // Нові стратегії розвитку початкової освіти в умовах євроінтеграції : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. онлайн-конференція з міжнародною участю. 16 травня 2018 р. – Івано-Франківськ, 2018. – С. 64–69. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1828
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу проблеми забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти, сучасного стану досліджуваної проблеми. Визначено умови та напрями забезпечення перспективності та наступності у вихованні й навчанні закладу дошкільної освіти та школи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject наступність uk_UA
dc.subject нова школа uk_UA
dc.subject всебічне виховання особистості uk_UA
dc.subject принцип наступності та перспективності uk_UA
dc.subject дошкільна освіта uk_UA
dc.subject початкова освіта uk_UA
dc.subject безперервна освіта uk_UA
dc.title Наступність у роботі закладів дошкільної освіти та початкової школи як умова успішної адаптації дітей до шкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 373:371


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу