Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каньоса, Наталія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2018-10-31T11:05:08Z | |
dc.date.available | 2018-10-31T11:05:08Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Каньоса Н. Г. Наступність у роботі закладів дошкільної освіти та початкової школи як умова успішної адаптації дітей до шкільної освіти / Н. Г. Каньоса // Нові стратегії розвитку початкової освіти в умовах євроінтеграції : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. онлайн-конференція з міжнародною участю. 16 травня 2018 р. – Івано-Франківськ, 2018. – С. 64–69. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1828 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу проблеми забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти, сучасного стану досліджуваної проблеми. Визначено умови та напрями забезпечення перспективності та наступності у вихованні й навчанні закладу дошкільної освіти та школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | наступність | uk_UA |
dc.subject | нова школа | uk_UA |
dc.subject | всебічне виховання особистості | uk_UA |
dc.subject | принцип наступності та перспективності | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | безперервна освіта | uk_UA |
dc.title | Наступність у роботі закладів дошкільної освіти та початкової школи як умова успішної адаптації дітей до шкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373:371 |