Репозиторий Dspace

Методичні особливості формування мотивів навчально-професійної самореалізації студентів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Каньоса, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2018-10-31T13:31:03Z
dc.date.available 2018-10-31T13:31:03Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Каньоса Н. Г. Методичні особливості формування мотивів навчально-професійної самореалізації студентів / Н. Г. Каньоса // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць : наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне, 2015. – Вип. 12 (55). – С. 235–244. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1831
dc.description.abstract У статті проаналізовано мотиви навчально-професійної самореалізації студентів. Саме через дослідження мотивів можна визначити особливості формування самореалізації студентів. Дослідження особистості як суб’єкта комунікативної активності є надзвичайно актуальним у педагогічній діяльності. uk_UA
dc.description.abstract The motives of educational and professional self-realization of students are analyzed in the article. The peculiarities of students’ self-realization forming can be determined through the motives study. The research of a personality as a subject of communicative activity is very topical in educational practice. The communicative mindset structure allows for a rather accurate prognosis of success and nonsuccess in communication-based professions. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Рівненський державний гуманітарний університет uk_UA
dc.subject мотиви навчально-професійної самореалізації uk_UA
dc.subject мотиваційна складова uk_UA
dc.subject поведінкова складова uk_UA
dc.subject розвиток і формування особистості uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічна адаптація uk_UA
dc.subject motives of educational and professional self-realization en
dc.subject motivational component en
dc.subject behavioral component en
dc.subject personal development en
dc.subject educational activity en
dc.subject educational adaptation en
dc.title Методичні особливості формування мотивів навчально-професійної самореалізації студентів uk_UA
dc.title.alternative METHODICAL FEATURES OF FORMATION OF MOTIVES EDUCATIONAL-PROFESSIONAL FULFILLMENT STUDENTS en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 37.015.3(081)


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись