Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Каньоса, Наталія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2018-10-31T13:31:03Z | |
dc.date.available | 2018-10-31T13:31:03Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Каньоса Н. Г. Методичні особливості формування мотивів навчально-професійної самореалізації студентів / Н. Г. Каньоса // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць : наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне, 2015. – Вип. 12 (55). – С. 235–244. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1831 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано мотиви навчально-професійної самореалізації студентів. Саме через дослідження мотивів можна визначити особливості формування самореалізації студентів. Дослідження особистості як суб’єкта комунікативної активності є надзвичайно актуальним у педагогічній діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | The motives of educational and professional self-realization of students are analyzed in the article. The peculiarities of students’ self-realization forming can be determined through the motives study. The research of a personality as a subject of communicative activity is very topical in educational practice. The communicative mindset structure allows for a rather accurate prognosis of success and nonsuccess in communication-based professions. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Рівненський державний гуманітарний університет | uk_UA |
dc.subject | мотиви навчально-професійної самореалізації | uk_UA |
dc.subject | мотиваційна складова | uk_UA |
dc.subject | поведінкова складова | uk_UA |
dc.subject | розвиток і формування особистості | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна адаптація | uk_UA |
dc.subject | motives of educational and professional self-realization | en |
dc.subject | motivational component | en |
dc.subject | behavioral component | en |
dc.subject | personal development | en |
dc.subject | educational activity | en |
dc.subject | educational adaptation | en |
dc.title | Методичні особливості формування мотивів навчально-професійної самореалізації студентів | uk_UA |
dc.title.alternative | METHODICAL FEATURES OF FORMATION OF MOTIVES EDUCATIONAL-PROFESSIONAL FULFILLMENT STUDENTS | en |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 37.015.3(081) |