ElarK-PNU

Підготовка вчителя до екологічної освіти – як передумова подолання екологічних проблем сучасності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Казанішена, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2019-02-12T13:07:07Z
dc.date.available 2019-02-12T13:07:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Казанішена Н. В. Підготовка вчителя до екологічної освіти – як передумова подолання екологічних проблем сучасності / Н. В. Казанішена // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія екологія. – 2018. – Вип. 3. – С. 89-96. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2105
dc.description.abstract У статті розглядаються деякі аспекти проблеми підготовки вчителя до екологоосвітньої діяльності. Обґрунтовано актуальність екологічної освіти, її значення у вирішенні екологічних проблем. Наголошується на необхідності запровадження новітніх технологій, нестандартних форм та методів навчання при підготовці студентів. Наведено приклади форм та методів підготовки студентів до екологічної освіти й виховання. Дослідження спрямовано на теоретичне ознайомлення студентів із проблемами екологічної освіти й виховання та формування відповідних практичних вмінь щодо реалізації завдань екологічної освіти й виховання у професійній діяльності. uk_UA
dc.description.abstract Purpose. The article is devoted to the problem of teacher training for environmental education. The subject of the study is the choice of forms and methods for preparing students for environmental education. The purpose of the study is: to substantiate and characterize the forms and methods of the process of preparing students for environmental education. Methodology. During the research, we update the content of the lectures, improve the content and structure of practical classes. On the class study, we use: practical work, game methods, discussion of situations, discussions and innovative methods; we develop extra-curricular work, organize environmental actions during of pedagogical practice of students. Results. Systematic training of students ensures their awareness of the importance of environmental education and helps to organize an effective process of environmental education of students. Originality and practical value. Originality consists in efficiency substantiation of traditional and innovative forms and methods of preparation students for environmental education of learner. The practical significance is the development and implementation of non-standard forms and methods of teacher training for environmental education. Conclusion. Teacher training for environmental education should be a holistic process. This requires the use and combination of traditional and innovative forms and methods of work. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries Екологія;Випуск 3
dc.subject екологічна культура uk_UA
dc.subject екологічна освіта uk_UA
dc.subject підготовка вчителя uk_UA
dc.subject ecological culture en
dc.subject ecological education en
dc.subject teacher training en
dc.title Підготовка вчителя до екологічної освіти – як передумова подолання екологічних проблем сучасності uk_UA
dc.title.alternative Teacher Training for Ecological Education – as a Precondition for Solving Modern Environmental Problems en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 378.147.016:504


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Випуск 3 [23]
    Статті, що увійшли до третього випуску вісника

Показати скорочений опис матеріалу