ElarK-PNU

Формування професійних компетентностей педагогічних працівників сучасного вишу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кучинська, Ірина Олексіївна
dc.date.accessioned 2019-02-12T13:59:19Z
dc.date.available 2019-02-12T13:59:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кучинська І. О. Формування професійних компетентностей педагогічних працівників сучасного вишу / І. О. Кучинська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія екологія. – 2018. – Вип. 3. – С. 107-114. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2107
dc.description.abstract Стаття присвячена формуванню ключових компетенцій науково-педагогічного працівника сучасної вищої школи. Виділені основні риси ключових компетенцій: багатофункціональність, багатомірність, надпредметність, міждисциплінарність, динамічність. Відзначено, що ключові компетенції вимагають значного інтелектуального розвитку: абстрактного мислення, рефлексії, визначення власної позиції, самооцінки, критичного мислення. Освоєння ключових компетенцій забезпечить, з одного боку, успішне особисте та соціальне функціонування особи, з іншого боку, задоволення соціальних потреб у людських ресурсах певної якості. Акцент робиться на формуванні спеціально-професійних компетентностей викладача вищої школи (фахово-теоретичних, фахово-методичних). uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the formation of key competencies of the scientific and pedagogical worker of the modern institutions of higher education. The main features of key competencies are distinguished: multifunctionality, multidimensionality, over-dimensionality, interdisciplinarity, dynamism. It is noted that key competences require significant intellectual development: abstract thinking, reflection, determination of own position, self-esteem, critical thinking. The development of key competencies will ensure, on the one hand, the successful personal and social functioning of the person, on the other hand, satisfaction of social needs in human resources of a certain quality. The emphasis is on the formation of special-professional competencies of the teacher of higher education (professional-theoretical, professional-methodical). en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.relation.ispartofseries Екологія;Випуск 3
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject компетенції uk_UA
dc.subject науково-педагогічний працівник uk_UA
dc.subject вища школа uk_UA
dc.subject професіоналізм uk_UA
dc.subject competence en
dc.subject competencies en
dc.subject scientific and pedagogical worker en
dc.subject higher education institute en
dc.subject professionalism en
dc.title Формування професійних компетентностей педагогічних працівників сучасного вишу uk_UA
dc.title.alternative Professional Competitiveness Formation of Pedagogical Workers of Modern Higher Education Institutions en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 378.011.3-057.175:005.336.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Випуск 3 [23]
    Статті, що увійшли до третього випуску вісника

Показати скорочений опис матеріалу