У роботі розглядається концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів технологій з дисциплін професійного та практичного спрямування. Розглянуто професійну підготовку педагога в умовах педагогічної системи закладу вищої освіти як безперервний, цілісний системний педагогічний процес, спрямований на становлення професіоналізму майбутнього педагога. Відображено характеристику системних принципів освіти у вищій школі. Процес навчання на сучасному етапі розвитку вищої освіти – це взаємозв’язана, цілеспрямована, діяльність викладача і студентів, спрямована на формування системи знань, основ наукового світогляду, трудового і етичного виховання, творчої активності, що забезпечують всебічний гармонійний розвиток особистості. Розкрито основні способи мотивації діяльності студентів та особливості формування і розвитку компетентнісно-світоглядних професійних якостей майбутнього педагога технологічної освітньої галузі. Доведено, що концепція інтегрованого навчання основ охорони праці та безпеки життєдіяльності: провідна ідея, методологічні підходи, соціально-освітні закономірності, основні принципи і провідні положення є теоретичною основною для формування дидактичної системи підготовки майбутнього учителя технологій.
The paper considers conceptual principles of professional training of future technology teachers from the disciplines of professional and practical direction. The professional training of the teacher in the conditions of the pedagogical system institution of higher education is considered as a continuous, holistic system pedagogical process aimed at developing the professionalism of the future teacher. A feature of the systemic principles of education in a high school is shown. The process of studying at the present stage of the development of higher education is an interconnected, purposeful, activity of the teacher and students, aimed at forming a system of knowledge, the bases of the scientific worldview, labor and ethical education, creative activity, providing a comprehensive harmonious development of the individual. The main methods of motivation of students’ activity and features of formation and development of competence- ideological professional qualities of the future teacher of the technological educational branch are revealed. The concept of integrated study of the bases of labor protection and safety of life is proved. The leading idea, methodological approaches, social-educational regularities, basic principles and leading positions are the theoretical basis for the formation of the didactic system of training of the future teacher of technologies.