ElarK-PNU

Роль рекламного проспекту в структурі засобів PR у сфері туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буторіна, Вероніка Борисівна
dc.contributor.author Латер, Юхим Семенович
dc.date.accessioned 2017-03-30T08:29:48Z
dc.date.available 2017-03-30T08:29:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Латер Ю. С. Роль рекламного проспекту в структурі засобів PR у сфері туризму / Ю. С. Латер, В. Б. Буторіна // Матеріали ХІV Подільської наукової історико-краєзнавчої конференції [присвяченої 200-річчю від дня народження Т. Г. Шевченка, 70-річчю визволення Хмельницької області від нацистських окупантів, 50-річчю з часу утворення Хмельницького обласного історико-краєзнавчого товариства] / [редкол.: С.А. Копилов (співголова), О.П. Реєнт (співголова), Л.В. Баженов (відп. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : ФОП Сисин О.В., 2014. – С. 437-442. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/224
dc.description.abstract У статті розглянуто місце розробки та поширення рекламних проспектів у структурі засобів PR у відносинах із громадськістю для туристичної компанії загалом та для туристичних агенцій м. Кам'янця-Подільського. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрена роль разработки и распространения рекламных проспектов в структуре PR в отношениях с общественностью для туристической компании вообще и туристических агентств г. Каменца-Подольского.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher ФОП Сисин О.В. uk_UA
dc.subject відносини з громадськістю uk_UA
dc.subject рекламний проспект uk_UA
dc.subject туристична компанія uk_UA
dc.subject отношения с общественностью uk_UA
dc.subject рекламный проспект uk_UA
dc.subject туристическая компания uk_UA
dc.title Роль рекламного проспекту в структурі засобів PR у сфері туризму uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу