ElarK-PNU

Методичні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя історії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбатюк, Оксана Василівна
dc.date.accessioned 2019-03-22T07:05:26Z
dc.date.available 2019-03-22T07:05:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Горбатюк О. В. Методичні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя історії / О. В. Горбатюк // Проблеми дидактики історії : зб. наук. пр. / [редкол.: С. А. Копилов (голова, наук. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2018. – Вип. 9. – С. 54-59 uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2281
dc.description.abstract У статті узагальнено теоретичні положення щодо методичних аспектів оптимізації розвитку педагогічної майстерності вчителя історії. Визначено структурні компоненти професійної компетентності вчителя історії Проаналізовано умови підвищення професійної компетентності учителя предметника. Визначено методи організації навчання у відповідності до структури організації пізнання реальної дійсності. uk_UA
dc.description.abstract The article generalizes theoretical positions on the methodological aspects of optimizing the development of pedagogical mastery of the teacher of history. The structural components of the professional competence of the teacher of history are determined. The conditions of increasing the professional competence of the subject teacher are analysed. The methods of organization of training are determined in accordance with the structure of the organization of knowledge of real reality. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івaнa Oгієнкa uk_UA
dc.subject teacher of history en
dc.subject professional competence en
dc.subject criteria of teacher’s professionalism en
dc.subject structural components of teacher’s professional competence en
dc.subject teaching methods en
dc.subject object and subject dimensions of pedagogical process en
dc.subject synergetic approach en
dc.subject вчитель історії uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject критерії професіоналізму вчителя uk_UA
dc.subject структурні компоненти про- фесійної компетентності вчителя uk_UA
dc.subject методи навчання uk_UA
dc.subject об’єктний та суб’єктний виміри педагогічного процесу uk_UA
dc.subject синергетичний підхід uk_UA
dc.title Методичні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя історії uk_UA
dc.title.alternative Methodical aspects of development of professional competence of teacher of history en
dc.type Article en
dc.identifier.udc 373.5.091.12.011.3-051:94


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу