Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горбатюк, Оксана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2019-03-22T07:05:26Z | |
dc.date.available | 2019-03-22T07:05:26Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Горбатюк О. В. Методичні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя історії / О. В. Горбатюк // Проблеми дидактики історії : зб. наук. пр. / [редкол.: С. А. Копилов (голова, наук. ред.) та ін.]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2018. – Вип. 9. – С. 54-59 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2281 | |
dc.description.abstract | У статті узагальнено теоретичні положення щодо методичних аспектів оптимізації розвитку педагогічної майстерності вчителя історії. Визначено структурні компоненти професійної компетентності вчителя історії Проаналізовано умови підвищення професійної компетентності учителя предметника. Визначено методи організації навчання у відповідності до структури організації пізнання реальної дійсності. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article generalizes theoretical positions on the methodological aspects of optimizing the development of pedagogical mastery of the teacher of history. The structural components of the professional competence of the teacher of history are determined. The conditions of increasing the professional competence of the subject teacher are analysed. The methods of organization of training are determined in accordance with the structure of the organization of knowledge of real reality. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івaнa Oгієнкa | uk_UA |
dc.subject | teacher of history | en |
dc.subject | professional competence | en |
dc.subject | criteria of teacher’s professionalism | en |
dc.subject | structural components of teacher’s professional competence | en |
dc.subject | teaching methods | en |
dc.subject | object and subject dimensions of pedagogical process | en |
dc.subject | synergetic approach | en |
dc.subject | вчитель історії | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | критерії професіоналізму вчителя | uk_UA |
dc.subject | структурні компоненти про- фесійної компетентності вчителя | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | об’єктний та суб’єктний виміри педагогічного процесу | uk_UA |
dc.subject | синергетичний підхід | uk_UA |
dc.title | Методичні аспекти розвитку професійної компетентності вчителя історії | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodical aspects of development of professional competence of teacher of history | en |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 373.5.091.12.011.3-051:94 |