ElarK-PNU

Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семерня, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2019-04-01T12:35:31Z
dc.date.available 2019-04-01T12:35:31Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Семерня О.М. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора. пед. наук спец. 13.00.02 - теорія та методика навчання (фізика) / Оксана Миколаївна Семерня. – Київ : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2017. – 43 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2295
dc.description.abstract Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 — теорія та методика навчання (фізика). — Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. — Київ, 2017. У дисертації вперше запропоновано нову педагогічну концепцію формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики, яка забезпечує якість і результативність вищої освіти та створює передумови становлення високо-компетентністного фахівця цієї галузі. Розроблена концепція розкриває напрями теорії управління пізнавальними процесами в аспектах дієвості та діяльності здобувачів вищої освіти: під час систематичного контролювання успішності майбутніх учителів фізики. У ході проведення дослідження проаналізовано психолого-педагогічні чинники формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики, визначено теоретичні передумови впровадження навчально-методичних завдань диференційованого змісту для формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики, показано характерні особливості дієвості та діяльності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики. uk_UA
dc.description.abstract Thesis for Doctoral degree of Pedagogy in Speciality 13.00.02 — Theory and Methods of Teaching (Physics). — Dragomanov National Pedagogical University. — Kyiv, 2017. In the dissertation describes a new pedagogical concept of formation of methodical competence of future teachers of physics in the process of practical training on methods of teaching physics. The concept of the dissertation research realizing the effectiveness of pedagogical component implements methods of teaching physics at the present stage of development of higher education in Ukraine. The main idea of the dissertation research is the systematic implementation of the monitoring results of training of the Future Teachers of Physics on the regulatory discipline "Methods of teaching of physics". Thus provided efficiency, at each workshops. The Effectiveness of is evaluated time.
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject Practical Training en
dc.subject Methodological Competence en
dc.subject The Concept of Forming Methodological Competence en
dc.subject Modelling of Cognitive Activity en
dc.subject Supporting Notes for Practical Exercises en
dc.subject Educational and Methodical Tasks en
dc.subject практичні заняття uk_UA
dc.subject методична компетентність uk_UA
dc.subject концепція формування методичної компетентності uk_UA
dc.subject моделювання пізнавальної діяльності uk_UA
dc.subject опорні конспекти до практичного заняття uk_UA
dc.subject навчально-методичні завдання uk_UA
dc.title Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики uk_UA
dc.title.alternative The formation of methodical competence of future teachers of Physics in the process of practical training on methods of teaching Physics en
dc.type Автореферат uk_UA
dc.identifier.udc 378.147:53(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу