Репозиторий Dspace

Активні методи навчання як один з підходів до профорієнтаційної роботи у вузі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Панчук, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2019-06-26T06:34:34Z
dc.date.available 2019-06-26T06:34:34Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Максимчук Н.П. Активні методи навчання як один з підходів до профорієнтаційної роботи у вузі / Н.П.Максимчук // Проблеми сучасної психології: зб.наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім.. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А.Онуфрієвої. – Вип.7. – Кам. – Под.: Аксіома. – 2010.- С.403 – 412. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2652
dc.description.abstract В статті представлено обґрунтування необхідності введення спецкурсу «Ціннісні орієнтації майбутнього вчителя», подано результати контрольної та експериментальної груп, що свідчать про усвідомленість учасниками спецкурсу своєї системи особистих ціннісних орієнтацій і співвідношення їх з ціннісними орієнтаціями майбутньої професії вчителя. uk_UA
dc.description.abstract Actuality of development of the system of tasks and exercises directed on perestruktuyrovanye and expansion of the pedagogical valued orientations of future teacher is grounded in the article. An author develops the special course the «Valued orientations of future teacher» which was approved in Kamenets-podol'skom state university. The results of control and experimental are given group, which testify to realized by the participants of the special seminar of the system of the personal valued orientations and correlation of them with the valued orientations of future profession of teacher. en
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Аксіома uk_UA
dc.subject цінність uk_UA
dc.subject ціннісні орієнтації uk_UA
dc.subject система ціннісних орієнтацій uk_UA
dc.subject професійне самовизначення uk_UA
dc.subject життєвий шлях uk_UA
dc.subject особистісно-професійне становлення uk_UA
dc.subject value en
dc.subject valued orientations en
dc.subject system of the valued orientations en
dc.subject professional self-determination en
dc.subject vital way en
dc.subject personality-professional becoming en
dc.title Активні методи навчання як один з підходів до профорієнтаційної роботи у вузі uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 159.9:378


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись