ElarK-PNU

Розробка та впровадження ефективної маркетингової стратегії підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Усс, Вадим Сергійович
dc.date.accessioned 2019-06-26T09:55:52Z
dc.date.accessioned 2019-10-19T16:31:03Z
dc.date.available 2019-06-26T09:55:52Z
dc.date.available 2019-10-19T16:31:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2654
dc.description.abstract У сучасних умовах господарювання кожне підприємство забезпечує ефективне управління своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, йому необхідно знати, як дослідити ринкові можливості, як провести відбір цільових ринків, як розробити ефективний комплекс маркетингу й успішно управляти втіленням у життя маркетингових зусиль. Підприємства застосовують стратегічний маркетинг з метою пошуку рішень, спрямованих на задоволення потреб і отримання у споживачів переваг порівняно з конкурентами. Обґрунтоване маркетингове рішення допоможе підприємству функціонувати в несприятливому зовнішньому середовищі. Предметним ядром і основною категорією стратегічного маркетингового планування є маркетингова стратегія. Вибір стратегії залежить від ситуації, у якій знаходиться підприємство, тому маркетингові програми, як короткострокові, так і довгострокові, потребують розроблення і застосування такої стратегії, яка за заданих умов максимально відповідала б державній економічній політиці і водночас забезпечувала б комерційним структурам необхідну ефективність, рентабельність і матеріальну зацікавленість у результатах праці. Метою роботи є обґрунтування необхідності покращення маркетингової стратегії та формування рекомендацій із розробки та удосконалення маркетингової стратегії на ТОВ «Епіцентр К». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність uk_UA
dc.title Розробка та впровадження ефективної маркетингової стратегії підприємства uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу