Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Панчук, Наталія Петрівна | |
dc.contributor.author | Панчук, Олег Петрович | |
dc.date.accessioned | 2019-06-26T11:30:14Z | |
dc.date.available | 2019-06-26T11:30:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2656 | |
dc.description.abstract | В статті розглядаються характеристики життєвих та професійних цілей, встановлено вплив змісту ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення майбутніх вчителів в процесі навчання у вузі. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article the differences of becoming of basic vital and professional values of future teachers are examined depending on a floor and basic residence in the process of studies in the institute of higher. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Аксіома | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | професійні цінності | uk_UA |
dc.subject | життєві цінності | uk_UA |
dc.subject | професійно-педагогічна спрямованість | uk_UA |
dc.subject | професійне самовизначення | uk_UA |
dc.subject | valued orientations | en |
dc.subject | professional values | en |
dc.subject | vital values | en |
dc.subject | professionally pedagogical orientation | en |
dc.subject | professional self-determination | en |
dc.title | Порівняльна характеристика життєвих та професійних цілей майбутнього вчителя в процесі професіоналізації | uk_UA |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 159.9:378 |