ElarK-PNU

Ціннісні орієнтації як системо утворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Панчук, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2019-06-27T07:59:13Z
dc.date.available 2019-06-27T07:59:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Панчук Н.П. Ціннісні орієнтації як системо утворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця / Н.П.Панчук // Проблеми сучасної психології: зб.наук. праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А.Онуфрієвої. – Вип.21. – Кам. – Под.: Аксіома, 2013.- 852с.- С. 542– 551. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2663
dc.description.abstract The article examines the characteristics values as central components of psychological structure of personality characteristics studied social determination of human behavior, its self-regulation and forecasting, analysis features motivational value structuresadequate to the new situation, and studied motivational-value states and formation of civic identity, the influence of the content values of professional self-determination of future teachers in the learning process at the university, including analysis of the specific values of modern students Technicalities, revealed a hierarchy of "significant value" depending on the purpose for which these values are focused, determined the distribution of specific activities required to implement this or that value. en
dc.description.abstract У статті розглядаються характеристики ціннісних орієнтацій як центральних компонентів психологічної структури особистості, досліджено особливості соціальної детермінації людської поведінки, її саморегуляції та прогнозування, проаналізовано особливості мотиваційно- ціннісних структур, адекватних новій ситуації, що склалася, а також вивчено мотиваційно-ціннісні стани і процеси формування громадянської самосвідомості, встановлено вплив змісту ціннісних орієнтацій на професійне самовизначення майбутніх вчителів в процесі навчання у вузі, зокрема проаналізовано специфіку цінностей сучасних студентів педвузу, виявлено ієрархію «значущих цінностей» залежно від мети, на яку ці цінності зорієнтовані, визначено розподіл засобів конкретних діяльностей, які необхідні для втілення в життя тої чи іншої цінності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Аксіома uk_UA
dc.subject ціннісні орієнтації uk_UA
dc.subject ціннісність uk_UA
dc.subject професійні цінності uk_UA
dc.subject життєва мета uk_UA
dc.subject структура особистості uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна спрямованість uk_UA
dc.subject value orientations uk_UA
dc.subject tsinnisnist en
dc.subject professional values en
dc.subject life purpose en
dc.subject structure en
dc.subject personality en
dc.subject vocational and educational orientation en
dc.title Ціннісні орієнтації як системо утворюючий фактор соціально активної позиції майбутнього фахівця uk_UA
dc.type Article en
dc.identifier.udc 159.9:378


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу