Аннотации:
Однією з найважливіших ознак мови публіцистики є постійне поповнення новими засобами експресивної мови на тлі стандартних штампів, що в свою чергу спонукає авторів до пошуків нових виражальних засобів, до використання мовних одиниць, характерних для інших функціональних стилів. Такі одиниці, “несучи в собі емоційно-експресивний заряд, є засобом інформаційного впливу як власне на інтелектуальне сприйняття комуніканта, так і на його емоції, формують світогляд адресата, його громадянську позицію, ставлення до певних фактів, подій, явищ суспільного життя тощо. Однак часте використання в ЗМІ тих самих стилістичних засобів з часом спричиняє стирання їх новизни, нейтралізує їх вплив на адресата інформації, що стимулює пошуки нових засобів експресії. Саме тому аналізований підстиль найчастіше активно послуговується мовними інноваціями, які проходять у ЗМІ апробацію, своєрідне “стажування” на доцільність уживання, на відповідність нормам літературної мови на шляхах подальшої кодифікації”