ElarK-PNU

Перегляд 1. Природничо-економічний факультет по темі "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

Перегляд 1. Природничо-економічний факультет по темі "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Половінкіна, Анастасія Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    На сьогоднішній день світовий ринок це передусім ринок споживача, що спонукає продавців бути більш активними для реалізації своїх товарів чи послуг, в таких умовах вся система управління виробничо-господарською діяльністю ...
  • Безносюк, Ростислав Олегович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Мотивація є однією з провідних функцій управління, оскільки досягнення основної мети залежить від злагодженості роботи персоналу. Кожен ефективний керівник намагається переконати співробітників працювати краще, створити у ...
  • Гуменюк, Валерій Михайлович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Фінансова безпека є умовою такого розвитку економічної системи, який здатний забезпечити їх соціально-економічну та фінансову стабільність, збереження цілісності та єдності фінансової системи, успішне подолання внутрішніх ...
  • Кунцевич, Світлана Віталіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Перед підприємствами всіх форм власності, що здійснюють свою господарську діяльність на території України, актуальним на сьогодні є питання управління збутовою діяльністю. Підвищення ефективності господарської діяльності ...
  • Галицький, Богдан Володимирович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасний розвиток ринкових відносин обумовлює значущість маркетингової діяльності як вагомого чинника в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Співвідношення запитів ринку та можливостей підприємства повинно ...
  • Кріль, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Оцінка конкурентоспроможності послуг має свої особливості, оскільки послуга є невідчутною, виробляється та споживається в процесі її створення. Проте послуги завойовують все більшу частку українського ринку та являються ...
  • Тарасюк, Дарина Анатоліївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Трансформація економіки України в напрямі її інноваційного розвитку потребує докорінної зміни методів управління, принципів та засобів функціонування підприємств, перетворення їх бізнес-моделей згідно сучасних потреб ...
  • Щербан, Юлія Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Ринок, який сформувався на сучасному етапі, можна назвати ринком покупців, де присутня жорстка конкуренція між товаровиробниками, а пропозиція товарів значно перевищує попит, який на нього представляють. В сформованій ...
  • Усс, Вадим Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    У сучасних умовах господарювання кожне підприємство забезпечує ефективне управління своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, йому необхідно знати, як дослідити ринкові можливості, як провести відбір цільових ринків, як ...
  • Сальва, Ірина Валеріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Функціонування ринкових механізмів господарювання в економіці України докорінно змінило умови діяльності підприємств. Одними з найголовніших проявів цих змін є переорієнтація діяльності підприємств на задоволення вимог ...
  • Гаврилюк, Богдан Васильович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Актуальність дослідження процесу удосконалення постачальницько-збутової діяльності полягає в тому, що від наявної системи постачання та збуту залежать кінцеві результати діяльності цілого підприємства. Завчасне виявлення ...
  • Петрик, Богдан Олегович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Важливим фактором розвитку та інтенсифікації виробництва є стабільна забезпеченість підприємств матеріальними ресурсами, а також їх раціональне використання. З переходом до ринку докорінно змінюється система постачання ...
  • Куритик, Наталія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Сьогоднішня економіка, що динамічно розвивається, призводить до того, що підприємства вимушені постійно еволюціонувати, щоб не залишитися за бортом прогресу і бізнесу. Насичення абсолютно всіх ринків товарами такою мірою, ...
  • Чавалах, Карина Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    В сучасних умовах проблема якості продукції є важливою, тому що лише якісна продукція може бути конкурентоспроможною. Для виробників продукції якість є так званим гарантом та вирішальним фактором забезпечення їх ...
  • Сов’як, Давид Сергійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    В сучасних умовах розвитку суспільства, яке базується на інноваційних технологіях, перед підприємствами сфери послуг постала проблема ефективного управління однією з рушійних сил, найціннішим ресурсом будь-якої організації, ...
  • Мандзюк, Альона Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    В сучасних умовах розвитку національної економіки України спостерігається тенденцiя значнoгo зниження piвня дoхoдiв суб’єктiв гoспoдаpювання, щo пpизвoдить дo зменшення пpибуткoвoстi. Розширення світового економічного ...
  • Кошельник, Василь Петрович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Франчайзинг, як специфічна форма ведення бізнесу, застосовується у всіх країнах з розвиненою ринковою економікою. Не так давно він з'явився і в Україні, як метод масштабування бізнесу йому зовсім небагато років, і як ...
  • Косовець, Любомир Вікторович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Сучасний рівень економіки країни висуває нові вимоги до конкурентоспроможності товарів та послуг. Конкурентоспроможність продукції споживач оцінює з точки зору своїх потреб і повноти їх задоволення. Володіючи обмеженими ...
  • Мелешинська, Влада Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    В сучасних умовах господарювання важливим засобом забезпечення ефективності функціонування торговельних підприємств є подальший розвиток конкурентних відносин, підвищення конкурентоспроможності продукції та її виробників. ...