ElarK-PNU

Перегляд 102. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «магістр» по темі "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

Перегляд 102. Дипломні роботи (проекти) освітнього ступеня «магістр» по темі "076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Половінкіна, Анастасія Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    На сьогоднішній день світовий ринок це передусім ринок споживача, що спонукає продавців бути більш активними для реалізації своїх товарів чи послуг, в таких умовах вся система управління виробничо-господарською діяльністю ...
  • Безносюк, Ростислав Олегович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Мотивація є однією з провідних функцій управління, оскільки досягнення основної мети залежить від злагодженості роботи персоналу. Кожен ефективний керівник намагається переконати співробітників працювати краще, створити у ...
  • Гуменюк, Валерій Михайлович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Фінансова безпека є умовою такого розвитку економічної системи, який здатний забезпечити їх соціально-економічну та фінансову стабільність, збереження цілісності та єдності фінансової системи, успішне подолання внутрішніх ...
  • Кунцевич, Світлана Віталіївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Перед підприємствами всіх форм власності, що здійснюють свою господарську діяльність на території України, актуальним на сьогодні є питання управління збутовою діяльністю. Підвищення ефективності господарської діяльності ...
  • Галицький, Богдан Володимирович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасний розвиток ринкових відносин обумовлює значущість маркетингової діяльності як вагомого чинника в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Співвідношення запитів ринку та можливостей підприємства повинно ...
  • Кріль, Оксана Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021)
    Оцінка конкурентоспроможності послуг має свої особливості, оскільки послуга є невідчутною, виробляється та споживається в процесі її створення. Проте послуги завойовують все більшу частку українського ринку та являються ...
  • Тарасюк, Дарина Анатоліївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Трансформація економіки України в напрямі її інноваційного розвитку потребує докорінної зміни методів управління, принципів та засобів функціонування підприємств, перетворення їх бізнес-моделей згідно сучасних потреб ...
  • Щербан, Юлія Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Ринок, який сформувався на сучасному етапі, можна назвати ринком покупців, де присутня жорстка конкуренція між товаровиробниками, а пропозиція товарів значно перевищує попит, який на нього представляють. В сформованій ...
  • Усс, Вадим Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    У сучасних умовах господарювання кожне підприємство забезпечує ефективне управління своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, йому необхідно знати, як дослідити ринкові можливості, як провести відбір цільових ринків, як ...
  • Сальва, Ірина Валеріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Функціонування ринкових механізмів господарювання в економіці України докорінно змінило умови діяльності підприємств. Одними з найголовніших проявів цих змін є переорієнтація діяльності підприємств на задоволення вимог ...
  • Гаврилюк, Богдан Васильович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Актуальність дослідження процесу удосконалення постачальницько-збутової діяльності полягає в тому, що від наявної системи постачання та збуту залежать кінцеві результати діяльності цілого підприємства. Завчасне виявлення ...
  • Петрик, Богдан Олегович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Важливим фактором розвитку та інтенсифікації виробництва є стабільна забезпеченість підприємств матеріальними ресурсами, а також їх раціональне використання. З переходом до ринку докорінно змінюється система постачання ...
  • Куритик, Наталія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Сьогоднішня економіка, що динамічно розвивається, призводить до того, що підприємства вимушені постійно еволюціонувати, щоб не залишитися за бортом прогресу і бізнесу. Насичення абсолютно всіх ринків товарами такою мірою, ...
  • Чавалах, Карина Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    В сучасних умовах проблема якості продукції є важливою, тому що лише якісна продукція може бути конкурентоспроможною. Для виробників продукції якість є так званим гарантом та вирішальним фактором забезпечення їх ...
  • Сов’як, Давид Сергійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    В сучасних умовах розвитку суспільства, яке базується на інноваційних технологіях, перед підприємствами сфери послуг постала проблема ефективного управління однією з рушійних сил, найціннішим ресурсом будь-якої організації, ...
  • Мандзюк, Альона Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    В сучасних умовах розвитку національної економіки України спостерігається тенденцiя значнoгo зниження piвня дoхoдiв суб’єктiв гoспoдаpювання, щo пpизвoдить дo зменшення пpибуткoвoстi. Розширення світового економічного ...
  • Кошельник, Василь Петрович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Франчайзинг, як специфічна форма ведення бізнесу, застосовується у всіх країнах з розвиненою ринковою економікою. Не так давно він з'явився і в Україні, як метод масштабування бізнесу йому зовсім небагато років, і як ...
  • Косовець, Любомир Вікторович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Сучасний рівень економіки країни висуває нові вимоги до конкурентоспроможності товарів та послуг. Конкурентоспроможність продукції споживач оцінює з точки зору своїх потреб і повноти їх задоволення. Володіючи обмеженими ...
  • Мелешинська, Влада Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    В сучасних умовах господарювання важливим засобом забезпечення ефективності функціонування торговельних підприємств є подальший розвиток конкурентних відносин, підвищення конкурентоспроможності продукції та її виробників. ...