ElarK-PNU

Перегляд 7. Навчально-науковий інститут української філології та журналістики за датою

Перегляд 7. Навчально-науковий інститут української філології та журналістики за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Базь, Оксана Юріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Культурні, географічні та ментальні особливості інших держав завжди викликали захоплення у глядача / читача / слухача. Популярність та цікавість подібних категорій сприяли розвитку окремої галузі журналістики, що спеціалізується ...
  • Гуменний, Андрій Леонідович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Формування здорового способу життя сьогодні є актуальною проблемою держави, оскільки це поняття охоплює широкий спектр засобів і прийомів, які дозволяють бути успішними і здоровими. До однією з причин ситуації, що склалася, ...
  • Бартун, Валерія (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі конкурентної боротьби телевізійних медіа, теперішня тележурналістика потребує харизматичних та освічених кадрів, які зможуть забезпечити телеканалу позитивний ...
  • Ганчук, Н. (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Соціальна реклама як форма суспільної поведінки володіє широкими можливостями поширення духовних, естетичних, моральних, соціальних цінностей. Вона сприяє вирішенню соціальних проблем, соціальній підтримці населення, ...
  • Трикуліч, Інна Миколаївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Інтернет як новий канал передавання й отримання інформації став основним середовищем існування мережевої комунікації. Його перевага в демократичності, якості і швидкості розповсюдження інформації, але проблема в тому, що ...
  • Фортельна, Ольга Петрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Роль кольору в мові досліджувало чимало закордонних та вітчизняних дослідників. Цим питанням цікавилися М. Джалілова, Л. Ковтун, Т. Колесникова, І. Масюк та інші. Фактично в українському науковому просторі існує декілька ...
  • Дуков, Мар’ян Валерійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Україна знаходиться на тому етапі свого розвитку, коли виникає необхідність не лише захистити власні географічні кордони, але й сформувати у світової спільноти усвідомлення того, що Україна як незалежна держава має змогу ...
  • Ганчук, Н. Я. (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Важливою проблемою вивчення соціальної реклами є відсутність систематизованих наукових досліджень, згрупованих даних про таке явище, як соціальна реклама, відсутній аналіз її як інструменту управління соціальними процесами, ...
  • Гуменний, Андрій Леонідович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Під засобами масової інформації прийнято розуміти соціальні інститути, що забезпечують збір, обробку і поширення інформації в масовому масштабі. Масова інформація призначена для поширення, практично, з одночасністю споживання ...
  • Базь, Оксана Юріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Значний розвиток способів поширення та відтворення подібних проектів зумовили актуальність обраної теми дослідження. А ріст популярності матеріалів подібного типу за останнє десятиліття (наприклад, програм «Орел та решка», ...
  • Дуков, Мар’ян Валерійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Україна знаходиться на тому етапі свого розвитку, коли виникає необхідність не лише захистити власні географічні кордони, але й сформувати у світової спільноти усвідомлення того, що Україна як незалежна держава має змогу ...
  • Бартун, В. Ю. (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Імідж – це один із способів впливу засобів масової інформації на свідомість суспільства. Професійно створений позитивний образ може маніпулювати великою кількістю населення. Йому можуть підпорядковуватись, штучно ідеалізувати ...
  • Саричева, В.О. (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Візуалізації відводиться вагоме місце на етапах кодування і декодування інформації. Використання різних методів подачі інформації дозволяє максимально точно передати необхідну інформацію. Прийомами візуалізації журнал ...
  • Голуб, О. С. (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Історично для України так склалося, що людей з інвалідністю ще з часів Радянського Союзу приховували. Або не хотіли про них говорити. Соромилися, боялися, прагнули забути, виселяли на периферію життя, фактично замикаючи в ...
  • Бобрик, Тетяна Миколаївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Телевізійне мовлення утримує позицію головного джерела інформації для більшої частини жителів України. Телебачення не лише віддзеркалює проблеми суспільства, але й формує порядок денний, розставляє акценти на певних ...
  • Чуніна, Ольга Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасні молодіжні клуби України для формування системи тематичного комунікування як серед членів клубу, так і з зовнішнім аудиторним резервом здебільшого використовують інтернет-ресурси. Це можуть бути сторінки у соціальних ...
  • Рудніцький, Олег (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Памфлет і фейлетон – це жанри з глибоким історичним корінням. Процеси їхнього становлення, розвитку і функціонування на різних етапах еволюції соціальних комунікацій є досить характерними і такими, що викривають жанрологічні ...
  • Бочуля, Дарія Русланівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасна людина у швидкому темпі життя прагне сприймати якісну, правдиву та достовірну інформацію, яка не потребує великих зусиль для її отримання і запам’ятовування. Саме за допомогою фотожурналістики як нового виду ...
  • Тимінський, Максим Ігорович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сьогодні в умовах сильної конкуренції у всіх сферах і галузях діяльності суспільства істотну роль відіграє імідж. Формування і підтримка позитивного іміджу вузу, зокрема спеціальності впливає на посилення її конкурентос ...
  • Герман, Руслана Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Давно виникла необхідність дослідити морально-етичний та філософський потенціал творів О.Довженка на національному ґрунті: розуміння митцем проблем добра і зла, щастя й горя, смислу й цінності життя, духовної та соціальної ...