7. Навчально-науковий інститут української філології та журналістики: Recent submissions

  • Братиця, Анастасія Володимирівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Сьогодні, коли фейкова інформація все більше шириться інформаційними каналами, важливо виховувати медіа грамотне суспільство, що буде основою його подальшого розвитку. Тому, створення інформативно-мотиваційного відео на ...
  • Бородкіна, Марина Ігорівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    Актуальність дипломної роботи полягає у тому, що існує тенденція використання прихованої реклами не тільки як засіб рекламування товару, але й як маніпулятивна технологія, що нав’язує використання певних товарів рекламованої ...
  • Бонцю, Григорій Сергійович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020)
    ЗМІ висвітлюючи інформацію на міжнародній арені, мають здатність як формувати громадську думку, так і впливати на імідж країн. Пріоритетна увага ЗМІ припадає на висвітлення зовнішньо-політичних відносин між країнами США, ...
  • Тимінський, Максим Ігорович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сьогодні в умовах сильної конкуренції у всіх сферах і галузях діяльності суспільства істотну роль відіграє імідж. Формування і підтримка позитивного іміджу вузу, зокрема спеціальності впливає на посилення її конкурентос ...
  • Чуніна, Ольга Олександрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасні молодіжні клуби України для формування системи тематичного комунікування як серед членів клубу, так і з зовнішнім аудиторним резервом здебільшого використовують інтернет-ресурси. Це можуть бути сторінки у соціальних ...
  • Рудніцький, Олег (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Памфлет і фейлетон – це жанри з глибоким історичним корінням. Процеси їхнього становлення, розвитку і функціонування на різних етапах еволюції соціальних комунікацій є досить характерними і такими, що викривають жанрологічні ...
  • Бочуля, Дарія Русланівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019)
    Сучасна людина у швидкому темпі життя прагне сприймати якісну, правдиву та достовірну інформацію, яка не потребує великих зусиль для її отримання і запам’ятовування. Саме за допомогою фотожурналістики як нового виду ...
  • Фортельна, Ольга Петрівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Роль кольору в мові досліджувало чимало закордонних та вітчизняних дослідників. Цим питанням цікавилися М. Джалілова, Л. Ковтун, Т. Колесникова, І. Масюк та інші. Фактично в українському науковому просторі існує декілька ...
  • Трикуліч, Інна Миколаївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Інтернет як новий канал передавання й отримання інформації став основним середовищем існування мережевої комунікації. Його перевага в демократичності, якості і швидкості розповсюдження інформації, але проблема в тому, що ...
  • Гуменний, Андрій Леонідович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Формування здорового способу життя сьогодні є актуальною проблемою держави, оскільки це поняття охоплює широкий спектр засобів і прийомів, які дозволяють бути успішними і здоровими. До однією з причин ситуації, що склалася, ...
  • Ганчук, Н. (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Соціальна реклама як форма суспільної поведінки володіє широкими можливостями поширення духовних, естетичних, моральних, соціальних цінностей. Вона сприяє вирішенню соціальних проблем, соціальній підтримці населення, ...
  • Дуков, Мар’ян Валерійович (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Україна знаходиться на тому етапі свого розвитку, коли виникає необхідність не лише захистити власні географічні кордони, але й сформувати у світової спільноти усвідомлення того, що Україна як незалежна держава має змогу ...
  • Базь, Оксана Юріївна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Культурні, географічні та ментальні особливості інших держав завжди викликали захоплення у глядача / читача / слухача. Популярність та цікавість подібних категорій сприяли розвитку окремої галузі журналістики, що спеціалізується ...
  • Бартун, Валерія (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018)
    Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі конкурентної боротьби телевізійних медіа, теперішня тележурналістика потребує харизматичних та освічених кадрів, які зможуть забезпечити телеканалу позитивний ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account