7. Навчально-науковий інститут української філології та журналістики: Recent submissions

  • Омелянчук, Анна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    На сьогодні телебачення є активним комунікаційним фактором, який впливає та формує психологічні процеси людей будь-якого віку. Однак, аналізуючи сучасний телеконтент, можна помітити, що загальнонаціональні телеканали не ...
  • Маланчук, Вероніка Михайлівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій має значний вплив на світоглядні концепції, політичні системи та світову громадську думку. Він перетворює парадигму наукових досліджень та систему факторів, категорій та ...
  • Маліновська, Каріна Валентинівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Зоозахист набуває особливої важливості в умовах сучасної України, де війна значно ускладнює життя не лише людей, а й тварин. Фотопроєкти зоозахисної тематики є впливовим чинником у формуванні соціальної реклами. Візуальні ...
  • Коваль, Андріана Романівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Індустрія моди є однією з найбільш швидкозмінних та динамічних галузей, яка впливає на культуру та економіку. Вивчення особливостей розвитку глянцевих видань модної журналістики та створення власного журналу є ефективним ...
  • Кащен, Ілля Олегович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Подкасти про відеоігри мають кілька переваг порівняно з відео- та текстовими форматами. По-перше, вони дозволяють слухачеві споживати контент, не відволікаючись від інших справ, що особливо зручно в сучасному світі, де час ...
  • Романюк, Анастасія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Екоактивізм нарешті винайшов формат протесту, що гучно відлунює в міжнародних медіа. Але акції стали не просто помітнішими для широкої публіки: вони стали частішими і небезпечнішими. І суспільство повинно чітко розуміти ...
  • Дякова, Софія Вікторівна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Пандемія COVID-19 серйозно вплинула на світову економіку, спричинивши складні зміни в усіх сферах життя. Доволі масштабні обмеження на виробництво і торгівлю, а також різке зростання безробіття призвели до так само масштабних ...
  • Довгань, Діана Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Зростання зацікавленістю подкастами в Україні, особливо аудіоподкастами, в період повномасштабної війни, розв’язаної росією у 2022 році, спонукає до розширення тематичного діапазону: від історичних розслідувань ...
  • Ворса, Галина Анатоліївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    «І буде мир, і будуть люди» – це не лише назва відеопроєкту, але й визначення нашої спільної мети. Цей проєкт народився з бажання привернути увагу до важливих питань з буття України, які ставлять під загрозу наше спільне ...
  • Василенко, Діана Віталіївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    У контексті поточної ситуації в Україні життя військових має великий суспільний інтерес. Люди прагнуть дізнатися більше про тих, хто захищає їхню країну, і розуміти їхні випробування та подвиги. Окрім того, в умовах ...
  • Ванат, Тетяна Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2024)
    Література відіграє важливу роль у житті людини з багатьох причин. Вона є не лише джерелом розваги, але й потужним інструментом для розвитку особистості, формування світогляду та емоційного інтелекту. Літературні подкасти ...
  • Кісілішина, Наталія Андріївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    У сучасному світі заклади вищої освіти поступово опановують технології іміджування й просування освітніх послуг. Рекламна комунікація є ключовим елементом впливу на споживачів і формування їхнього уявлення про товари та ...
  • Дишкант, Вероніка Миколаївна (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    В сучасному інформаційному суспільстві роль ЗМІ та їхніх технологій пропаганди набуває особливого значення, формуючи уявлення громадськості та впливаючи на процеси в суспільстві. Ця наукова робота присвячена детальному ...
  • Пастушок, Руслан Русланович (Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023)
    Новий журналізм і гонзо-журналістика стали помітними явищами в журналістиці Сполучених Штатів Америки в 1960-х – 1970-х роках. Вони формувалися на межі публіцистичної діяльності та белетристики. Виражальні журналістські ...
  • Отвіновська, Анастасія Іванівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Основна актуалізація соціальної мережі Instagram на сьогодні полягає у нових можливостях просування товарів та послуг. За роки існування платформа Instagram змінила вектор від мережі для фотографій до інструменту для ...
  • Добугаєнко, Анастасія Владиславівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    З осені 2013 року Україна переживає кардинальні зміни. Активні громадяни країни відстоюють права людини та демократичні цінності. Україна зазнала російської агресії від анексії Криму до прямого військового вторгнення. ...
  • Валяровська, Олена Ігорівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Цифровий формат, що домінує практично у всіх сферах життя людини почав поширюватись і на сучасні ЗМІ. Таким чином, через глобальні зміни, що виникли в технічній галузі, традиційна журналістика переходить до площини цифрових ...
  • Цюпій, Анастасія Володимирівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Радіопроєкт «Щоденник детектива» спрямований детально ознайомити слухача з найцікавішими детективними історіями, дослідити деталі минулих справ та шляхом аналітики розгадати наймістичніші загадки криміналістики всіх часів. ...
  • Мироненко, Влада Вікторівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Сенс стратегії полягає в правильності обраних рішень, список урегулювань, правил, якими керується фірма, в нашому випадку ‒ модельне агентство. Головна мета планування брендбуку – це максимальний прибуток в результаті ...
  • Марчук, Катерина Василівна (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022)
    Відеоблог «SaltyLight» – це джерело якісних та україномовних відео, які спрямовані на духовне зростання і розвиток молоді, формування морально-етичних цінностей та духовних максим. У блозі порушуються цікаві й актуальні ...